Håll till godo. Webbkameror kan vara kul ibland. 
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vi som är allergiska mot katter.
Collapse
X
-
Sv: Vi som är allergiska mot katter.
Är du säker på det?
Det kanske händer en massa saker du egentligen inte vill veta.
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Det ofog som han hittar på gör han ganska omgående när jag lämnat honom, det är en bordduk som brukar hamna på golvet, trots att bordet alltid är tomt så när som på duken. Föregångaren till den hund jag har nu var en schnauzer och han nådde lite längre, så en gång när jag var vid fiskeläget för att se till båten försvann en ganska stor tjälknöl, han åt upp hela steken på en halvtimme
"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
- Comment
Comment
-
Hej..long Time no see..
Tack för den Gason....ska genast skicka länken till en tjej som älskar alla djur men är allergisk.
Jag har inte varit här på jättelänge.....och letade efter lösenordet då ja ginte visste var jag lagt det.
Men nu är jag här.
Hoppas alla mår bra.
Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment
-
Hahaha.....jag förstår. Jag gjorde samma fel för 30 år sedan. La fram ett fiskpaket som skulle få tina. Inte mycket fisk kvar när jag kom hem.Originally posted by Pålle View PostDet ofog som han hittar på gör han ganska omgående när jag lämnat honom, det är en bordduk som brukar hamna på golvet, trots att bordet alltid är tomt så när som på duken. Föregångaren till den hund jag har nu var en schnauzer och han nådde lite längre, så en gång när jag var vid fiskeläget för att se till båten försvann en ganska stor tjälknöl, han åt upp hela steken på en halvtimme
Det var innan micron kom in i hemmen.
- Comment
Comment
-
- Comment
Comment
-
Kul att du är här igen! Jo du dom små liven kan dom, min nuvarande vän når inte upp på bänken, men frukostmackan på kaffebordet når han, skinkmackan med mimosasallad försvann när jag bara som hastigast skulle kolla något på datornOriginally posted by kattmamman View PostHahaha.....jag förstår. Jag gjorde samma fel för 30 år sedan. La fram ett fiskpaket som skulle få tina. Inte mycket fisk kvar när jag kom hem.
Det var innan micron kom in i hemmen.
"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
- Comment
Comment
-
Hehe, typiskt. Hundar har en förmåga att trolla bort ganska mycket mat på kort tid.Originally posted by Pålle View PostDet ofog som han hittar på gör han ganska omgående när jag lämnat honom, det är en bordduk som brukar hamna på golvet, trots att bordet alltid är tomt så när som på duken. Föregångaren till den hund jag har nu var en schnauzer och han nådde lite längre, så en gång när jag var vid fiskeläget för att se till båten försvann en ganska stor tjälknöl, han åt upp hela steken på en halvtimme
- Comment
Comment
-
Men titta, där är du ju. Det fungerade.Originally posted by kattmamman View PostHej..long Time no see..
Tack för den Gason....ska genast skicka länken till en tjej som älskar alla djur men är allergisk.
Jag har inte varit här på jättelänge.....och letade efter lösenordet då ja ginte visste var jag lagt det.
Men nu är jag här.
Hoppas alla mår bra.

Kul att se dig igen.
Perfekt, lite omväxling från katterna som gått och gömt sig för tillfället.Originally posted by kattmamman View PostOch här kan ni titta in hos Alex hunds valpar som är fyra veckor. Toypudelvalpar.
Ibland sänder hon live, annars en liten film.
http://www.toypudel.com/webcamfagelholk.htm-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Det var på tiden att du har tinat upp. Välkommen tillbaka.Originally posted by kattmamman View PostHej..long Time no see..
Men nu är jag här.
Hoppas alla mår bra.
...............Änglatofflor. Lovetop
- Comment
Comment
-
Men tack! .
...
Ja det funkade så klart Gason
Jag sitter inte så mycket vid datorn längre...ont i tassarna och för högt datorbord med den nya laptopen..
Men jag ser att fler har hittat hit nu. Ska försöka titta in lite oftare.Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment
-
Skaffa högre stol, det här går ju inte.Originally posted by kattmamman View PostMen tack! .
...
Ja det funkade så klart Gason
Jag sitter inte så mycket vid datorn längre...ont i tassarna och för högt datorbord med den nya laptopen..
Men jag ser att fler har hittat hit nu. Ska försöka titta in lite oftare.
- Comment
Comment

Comment