Announcement

Collapse
No announcement yet.

Instagrambråket.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Instagrambråket.

Tänk vad nya medier kan ställa till med. Det är för sorgligt..

Och facebook tar inget ansvar alls... det gör mig arg.
    Jag är fortfarande inte med i facebook eller på instagram.
    Men är nyfiken av naturen...
    Eftersom jag inte är medlem så får jag inte heller gå in något av ställena.
    Nu mer än nånsin så känns det bra ändå....så mycket skit som kan spridas där.
    Förut kunde man gå in på facebook och kolla lite. Men det är stängt nu för mig.
    Kan någon förklara lite vad som hänt?
    Lite har jag ju sett på nyheterna...

Mest verkar det som att tonåringarna inte kan hantera facebook och instagram.
    Är det vuxenbråk också eller är det "bara" skolungomar som är inblandade?
    Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Sv: Instagrambråket.

jag vet inte vad det är för något. Men jag gogglade och det har med foto att göra via mobilen som jag fattar det som.
    ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Jag såg att de första sidorna som uppkom försvann nästan omgående att det anmälts på instagram. Sedan fanns det dock ändå sidor, nyuppkomna, som verkar ha överlevt det där. Det är rätt illa.

Tyvärr verkar det vara så att enda sättet att få bort något på idag är att anmäla anmäla anmäla, annars händer ingenting.
      -

Comment

Instagram?

Är det något ny fantastisk tjänst som gör det möjligt att sprida struntprat till fler människor och ännu fortare än förut?

Gäller det Göteborg förra veckan? Jag var i Örnsköldsvik och missade i stort sett alla nyheter.
        -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
          Instagram?

Är det något ny fantastisk tjänst som gör det möjligt att sprida struntprat till fler människor och ännu fortare än förut?

Gäller det Göteborg förra veckan? Jag var i Örnsköldsvik och missade i stort sett alla nyheter.

Instagram är väl i det stora hela ett nytt sätt för ungdomarna att mäta sina läppstorlekar? Såg en standup med Mårten Andersson där han tog upp just detta. Visst är det typiskt?
          -

Comment

Tyvärr verkar det så, många påminner starkt om Kajsa Anka, det ser förskräckligt ut
            "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Nu verkar det har lugnat ner sig iaf...

Comment

Just det, det här har jag glömt bort. Vad hände egentligen?
                -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Det hände väl inte så mycket mera än att hon som blev anklagad påstod att någon stulit hennes identitet.
                  "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Hon lyckades bli rentvådd till slut tror jag också. Men det tog ett tag så hon missade nog en hel del av skolan under den tiden eftersom hon inte vågade gå dit.
                    Det tror jag nog också är bland det värsta man kan råka ut för. Någon lyckas kapa din identitet så pass att ingen tror på att du är oskyldig
                    -

Comment

Och så fortsätter näthatet......så tråkigt att dom inte kan hantera tekniken som finns tillgänglig.
                      Nu senast H&M och kvinnnohatet...såg på debatt igår kväll. Dom killarna måste ha så dåligt sjävförtroende efter som dom måste agera anonymt på nätet....liknar lite kent 2003.

Därför skickar jag en stor kram till alla här...kärlek ska det vara och inte hat.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X