Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ishockey, Junior VM 2013.
Collapse
X
-
Sv: Ishockey, Junior VM 2013.
Absolut, nästan bara skicklighet. Det krävs nog mer skicklighet att gissa antalet mål än att faktiskt göra målen. Eller ...Originally posted by Mollypolly View PostJa det var tur...de bästa har ofta tur,inte bara skicklighet. Fast i vårt fall tror jag mest på skicklighet
Jag har inte sett en enda sekund av Finland i detta VM, men Sverige vinner nog.Originally posted by Mollypolly View PostNu väntar Finland nästa gång
På nyårsafton....
Snälla gason, säg att du tror att Sverige vinner
3-2 tycker jag låter bra.
Satsa inga pengar på det bara, för då blir det garanterat fel.-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
JO, att gissa så rätt som, ähum vi, är en prestation utöver det vanliga. För det krävs det skalleOriginally posted by gason View PostAbsolut, nästan bara skicklighet. Det krävs nog mer skicklighet att gissa antalet mål än att faktiskt göra målen. Eller ...
Jag har inte sett en enda sekund av Finland i detta VM, men Sverige vinner nog.3-2 tycker jag låter bra.
Satsa inga pengar på det bara, för då blir det garanterat fel.
Usch, ska det bli en sådan jämn match tror du...
Jag har inte heller sett finnarna spela men bara de inte gör fler mål än Sverige så får de spela hur bra de vill
Jag satsar aldrig några pengar för jag vill att Sverige ska vinna
- Comment
Comment
-
Nu är det dags. Sverige ligger rätt bra till redan innan matchen. De kan förlora med två mål och ändå vinna gruppen.
Jag tycke lite synd om Schweiz, nu har de förlorat 3 matcher i rad på övertid eller straffar. Fast gör man inget mål på 6 straffar får man kanske skylla sig själv.-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Radiosporten vet jag inte. Men TV10 och SVT2 sänder.Originally posted by TMM View PostFör en idiot som mig, vart kan man följa detta? TV/Radiosporten, kanske?
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
och även TV3Originally posted by gason View PostRadiosporten vet jag inte. Men TV10 och SVT2 sänder.
http://www.dagenstv.com/se/chart/?cat=67&dat=2013-01-02
"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
- Comment
Comment

Comment