Ishockey, Junior VM 2013.
Collapse
X
-
-
Sv: Ishockey, Junior VM 2013.
Absolut, nästan bara skicklighet. Det krävs nog mer skicklighet att gissa antalet mål än att faktiskt göra målen. Eller ...
Jag har inte sett en enda sekund av Finland i detta VM, men Sverige vinner nog.
3-2 tycker jag låter bra.
Satsa inga pengar på det bara, för då blir det garanterat fel.-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
JO, att gissa så rätt som, ähum vi, är en prestation utöver det vanliga. För det krävs det skalleAbsolut, nästan bara skicklighet. Det krävs nog mer skicklighet att gissa antalet mål än att faktiskt göra målen. Eller ...
Jag har inte sett en enda sekund av Finland i detta VM, men Sverige vinner nog.3-2 tycker jag låter bra.
Satsa inga pengar på det bara, för då blir det garanterat fel.
Usch, ska det bli en sådan jämn match tror du...
Jag har inte heller sett finnarna spela men bara de inte gör fler mål än Sverige så får de spela hur bra de vill
Jag satsar aldrig några pengar för jag vill att Sverige ska vinna
Comment
-
Nu är det dags. Sverige ligger rätt bra till redan innan matchen. De kan förlora med två mål och ändå vinna gruppen.
Jag tycke lite synd om Schweiz, nu har de förlorat 3 matcher i rad på övertid eller straffar. Fast gör man inget mål på 6 straffar får man kanske skylla sig själv.-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
Det känns bättre än bäst att Sverige tog finnarna
Fast det var spännande ett tag förstår jag. Jag var inte hemma förrän i slutet av matchen som tur var

Comment
-
-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
och även TV3Radiosporten vet jag inte. Men TV10 och SVT2 sänder.
http://www.dagenstv.com/se/chart/?cat=67&dat=2013-01-02
[B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b- Quote
Comment

Comment