Genier i arbete.
Collapse
X
-
-
Sv: Genier i arbete.
Hehe, ja du kan säkert få rätt. Även om det ser lite hopplöst ut för tillfället.
Jag träffade lite folk från Jönköping i måndags. En av dem tog en annan väg till jobbet och promenerade över Munksjöbron (heter den så?). Hon höll på att frysa ihjäl så vintern har nog inte gett upp riktigt än.-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
Ja nån jävla ordning måste det va
Klart jag får rättHehe, ja du kan säkert få rätt. Även om det ser lite hopplöst ut för tillfället.
Jag träffade lite folk från Jönköping i måndags. En av dem tog en annan väg till jobbet och promenerade över Munksjöbron (heter den så?). Hon höll på att frysa ihjäl så vintern har nog inte gett upp riktigt än.
Någon gång måste det ju vända och bli varmare..
Ja bron heter Munksjöbron och där blåser det alltid kallt. Jag har cyklat över den hela vintern, så jag vet
. Tur att den inte är så lång att ta sig över. Åtminstone inte på cykel.
Comment
-
Det blir knappast varmare av att cykla misstänker jag. Rätt klädsel är nog en fördel.Ja nån jävla ordning måste det va
Klart jag får rätt
Någon gång måste det ju vända och bli varmare..
Ja bron heter Munksjöbron och där blåser det alltid kallt. Jag har cyklat över den hela vintern, så jag vet
. Tur att den inte är så lång att ta sig över. Åtminstone inte på cykel.
Skottsäker väst behövs nuförtiden, åtminstone i Uppsala.-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
Nu ska vi se.
Brygga.
Vatten.
Kamera.
Hund.
Koppel.
Pinne att kasta.
Vad kan gå fel ...
Attached Files-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
Nä inget gick väl felNu ska vi se.
Brygga.
Vatten.
Kamera.
Hund.
Koppel.
Pinne att kasta.
Vad kan gå fel ...
http://i.imgur.com/RRQbaDB.gif
I denna värme är det bara skönt med ett dopp och ibland måste man få hjälp för att våga doppa sig
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Ja, det är inte lätt. Ibland är det svårt utan någonting alls att hålla reda på, förutom balansen då ...
-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
... och så finns det vissa som inte gilla att bada alls.
-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
Haha, vilken skön stil... och så finns det vissa som inte gilla att bada alls.
http://i.imgur.com/l004ED1.gif
Comment
Comment