I måndag vara jag som vanligt och tränade. Vi var några stycken i lokalen. En annan kvinna kom och pratade med mej. Hon berättade att hon gick på 5-2 metoden. Men helt plötsligt blev hon frånvarande. Jag ser att hon bara stirrade rakt fram. Kvinna tuppar av. Jag blev så skraj visste knappt vad som skulle göras. Hon kräktes bara vatten ingen föda. Hon lades i framstupa sidoläge samtidigt som en herre ringde efter ambulansen. Kvinnan tränar ganska hårt, hon springer på bandet mycket fort i en timme. Jag fick mej en tankeställare. Ät vanlig mat fast lite mindre bara man får i sig det man behöver. Lokalen är kamerabevakad. Jag fick en belöning för allt jag hade gjort, 50 minuter massage och det tackar man inte nej till. Jag t.o.m torkade upp spyan på golvet.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
En händelse
Collapse
X
-
Sv: En händelse
Kan bara hålla med. Jag förvånas faktiskt att folk ännu inte fattat att det inte finns några genvägar till bättre hälsa och bättre vikt!Originally posted by Pålle View PostDet är metod hit och metod dit, dom hittar på en massa för att tjäna pengar, nej tacka vet jag vanlig husmanskost

Lägga om kosten, sen kan man börja prata igen. Morsan har gjort det och hon säger att hon aldrig mått bättre.-
- Comment
Comment
-
Ojdå, det där lät inte så bra. Alla dessa bantarmetoder kan aldrig vara nyttiga om man inte har väldigt bra koll på vad man gör, och det är det nog väldigt få som har.
Bra jobbat Agge.
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Så sant. Jag har själv inte provat några dieter ännu, förutom en ofrivillig koffeindiet; körde rätt mycket koffein ett tag vilket biverkningsmässigt ledde till att aptiten försvann. Så jag gick ned 3-4 på tre veckor. Det var ju inte riktigt meningen så att säga, så jag lade ned koffeinmissbruket igen
-
- Comment
Comment
-
Får väl erkänna att jag inte skulle rekommendera det själv med tanke på vad som hände mig därOriginally posted by Pålle View PostDet var något nytt, tror jag skall prova en koffeindiet

Japp, morsan fick ju lite problem med Candida och lade därför om kosten.. Sen har jag för mig hon gick ner inte mindre än 30 kilo eller nåt sånt, så hon är väl lite av ett levande bevis på att det är enda sättetOriginally posted by Agge View PostÄta rätt och motionera är nog bästa metoden.
-
- Comment
Comment
-
Husmanskost och promenader är inte så dumt.Originally posted by TMM View PostFår väl erkänna att jag inte skulle rekommendera det själv med tanke på vad som hände mig där
Japp, morsan fick ju lite problem med Candida och lade därför om kosten.. Sen har jag för mig hon gick ner inte mindre än 30 kilo eller nåt sånt, så hon är väl lite av ett levande bevis på att det är enda sättet
"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
- Comment
Comment

...............Änglatofflor.
Comment