Tänk om vi skulle kunna sparka igång detta forum igen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dax igen
Collapse
X
-
Tags: None
-
Sv: Dax igen
Jag är med om det kommer att fungera för mig.
JAG HAR STORA PROBLEM MED TORNEVALL!!
Jag får upp en varningsruta vid varje sidbyte som säger endast säkert innehåll visas och vilka är riskerna och visa valt innehåll. Jag måste klicka på visa valt innehåll för att komma vidare på varje sida. Även på smileysidan för att komma vidare.
Och det orkar jag inte hålla på med.
Jag hade skrivit ett långt inlägg och lagt ner en halvtimma på det som vara försvann.
jag orkar inte skriva om det igen. 
Få se nu om jag lyckas skicka in det här.
Och det är bara här som jag har det problemet...Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment
-
Min kapacitet är ungefär en kvart-halvtimma åt gången två gånger om dagen. Och ny har jag suttit här i nästan två timmar. Så jag får titta om någon svarat ikväll för nu är jag slut. (Läs frustrerad också).Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment
-
Hej kära kattmamman !!! Jag ser du har problem här och tyvärr så kan jag inte hjälpa dej. Kanske TMM kan? Jag hoppas du får ordning på det så vi kan träffas här igen. Blev så glad när jag fick höra av Agge att hon fått tag i dej.
kram
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Det är förmodligen virusprogrammets brandvägg som jäklas med dig, det är svårt att guida här, försöka att få hjälp av någon kunnig i närheten. Det var trevligt att få se dig igen.Originally posted by kattmamman View PostJag är med om det kommer att fungera för mig.
JAG HAR STORA PROBLEM MED TORNEVALL!!
Jag får upp en varningsruta vid varje sidbyte som säger endast säkert innehåll visas och vilka är riskerna och visa valt innehåll. Jag måste klicka på visa valt innehåll för att komma vidare på varje sida. Även på smileysidan för att komma vidare.
Och det orkar jag inte hålla på med.
Jag hade skrivit ett långt inlägg och lagt ner en halvtimma på det som vara försvann.
jag orkar inte skriva om det igen. 
Få se nu om jag lyckas skicka in det här.
Och det är bara här som jag har det problemet...
"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
- Comment
Comment
-
-
-
Att man får upp varningar om att inte är säkert här beror nog på att det finns länkar någonstans som innehåller http istället för https. Ska se om det inte finns en lösning på det.
Flashback har en sån lösning där man, när man trycker på en länk, skickas till en annan länk på samma forum innan man dirigeras rätt. Då borde det inte bli fel.
Och jag håller helt med, låt oss göra ett försöka att få igång forumet igen. Jag har själv slarvat på sistone, men jag jag försöker ändå hålla lite koll på om det händer nåt nytt här och det gör det ju nu. Så då blir det extra kul
-
- Comment
Comment

...............Änglatofflor.
Hoppas du mår bra själv?
Comment