Men hittade ingen här....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tittade in
Collapse
X
-
Sv: Tittade in
Nu om inte förr är det dags och alla tummar hållesOriginally posted by TMM View PostVi får hoppas det förändras snart. Håller på att "städa" lite och gör i ordning lite nya siter just nu.. Håll tummarna!
Kanske dags att ta lite nya tag - igen?
"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
- Comment
Comment
-
Då måste det bli lite mera fart på siten oxåOriginally posted by TMM View PostVi får hoppas det förändras snart. Håller på att "städa" lite och gör i ordning lite nya siter just nu.. Håll tummarna!
Kanske dags att ta lite nya tag - igen?
_________________________________________He je gött å lev
- Comment
Comment
-
Ja, det är dags för en liten comeback igen. Jag har haft det lite körigt den senaste tiden, men nu börjar det lätta lite på arbetsfronten.
Spammarna lever i alla fall, tack för rapporten James.
Tyvärr så är det annat elände som saboterar livet istället.
Min gamle morbror som lider av åldersdemens har spårlöst försvunnit hemifrån. Ingen har sett honom sedan i lördags trots stora sökinsatser av polis med helikopter och och en massa frivilliga från Missing people sweden.
Vi får se hur det slutar, det ser inte så ljust ut.-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Hej gason,Originally posted by gason View PostNej, det är inte alls bra. Men han är vid ganska god fysisk hälsa så än finns det hopp.
Det där lät jobbigt, att inte veta var han är. Som tur är är det ju varmt och skönt ute nu, så han fryser inte. Hoppas missing people eller någon annan hittat honom.
Förresten ser du nåt på Vm-hockeyn? Det blev en spännande match idag mellan Sverige och Vitryssland. Ett tag trodde jag det skulle bli en upprepning av den onämnbara matchen för ett antal år sen, men som väl var gick det bättre denna gången.
- Comment
Comment
-
Ja, ovisshet är jobbigt. Det finns fortfarande inga spår efter honom.
Ishockey VM har det varit dåligt med, igår såga jag period 2 och 3. Det var den första matchen jag sett.
Det gick ju bra tillslut, med lite tur och hjälp av den sämsta straffläggaren sedan Grönholm i JVM för ett par år sedan.-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Trist - hoppas det löser sig på ett bra sättOriginally posted by gason View PostJa, det är dags för en liten comeback igen. Jag har haft det lite körigt den senaste tiden, men nu börjar det lätta lite på arbetsfronten.
Spammarna lever i alla fall, tack för rapporten James.
Tyvärr så är det annat elände som saboterar livet istället.
Min gamle morbror som lider av åldersdemens har spårlöst försvunnit hemifrån. Ingen har sett honom sedan i lördags trots stora sökinsatser av polis med helikopter och och en massa frivilliga från Missing people sweden.
Vi får se hur det slutar, det ser inte så ljust ut._________________________________________He je gött å lev
- Comment
Comment

...............Änglatofflor.
Comment