Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fotbolls-VM 2014.
Collapse
X
-
Sv: Fotbolls-VM 2014.
Jag såg det på nyheterna i morse. Där hade de lite tur.
Argentina gick det också bra för hörde jag på radion.
Nu ska jag se hur det går för sche ... shwe ... äh. Jag tittar på Frankrike istället.-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Ja här tittas det på Frankrike, men det blir ju aldrig några mål. Eftersom de är en man mer så borde de ju kunna göra något mål tycker jagOriginally posted by gason View PostJag såg det på nyheterna i morse. Där hade de lite tur.
Argentina gick det också bra för hörde jag på radion.
Nu ska jag se hur det går för sche ... shwe ... äh. Jag tittar på Frankrike istället.
- Comment
Comment
-
Det blev inga mål för Frankrike. Men det räckte bra med 0-0 för deras del.
Lite konstigt att Ecuador inte verkade mer intresserade av att vinna. Målvakten tog en halvminut på sig att sparka ut bollen på övertid. Nu är de utslagna eftersom "alplandet" vann mot Honduras.
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
-
Nu tycks de ha laserpekare i publiken också.
Jag tyckte jag såg en på Rysslands målvakt vid kvitteringen, men var inte säker förrän de nämnde det i studion efter matchen.
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Förbaskat otäckt om dom börjar pyssla med sånt, men som du sa, det var skönt att Tyskland vann sin matchOriginally posted by gason View PostNu tycks de ha laserpekare i publiken också.
Jag tyckte jag såg en på Rysslands målvakt vid kvitteringen, men var inte säker förrän de nämnde det i studion efter matchen.
"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
- Comment
Comment

Comment