Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nya färger?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nya färger?

Funderar på att byta ut de tidigare färgerna mot något i stil med detta:

Hey! Did you not success reaching an URL related to one of our sites? You see, each time you’re trying to access a missing site or file of ours, this is where you get. That’s how we statistically can keep track of which of our pages that are still trying to be accessed without existence. […]

Vad tycks? Stilen i sig ser ut enligt bilden nedan, för den som vill titta först och klicka sen

(Återställning till de gula kan göras längst ned till vänster om det är katastrof med färgerna)

Attached Files
    -

Sv: Nya färger?

Det är ju inte helt fel.
    Nu syns ju till och med alla text ordentligt överallt.
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Alltid trevligt med lite nytt och blir det till det bättre är det ju ingen nackdel.
      "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Färgen är för stark för mej. Lite mildare kanske.l
        ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Jag försökte få något ljusare blå innan (facebookblå) men då blev det istället svårare att se den vita texten mot bakgrunden och färgskaparen verkar inte riktigt klara av den variationen. Jag ska dock kolla på det igen och spara på denna så att det finns lite alternativ att hoppa mellan
          -

Comment

Har slagit på denna som "standardstil" nu om ni undrar. Har fått lite synpunkter på att den KANSKE är lite mörk dock, så jag kommer experimentera ytterligare med stilarna. Fast då i form av en ny stil så att denna inte ändras förrän det finns en bättre
            -

Comment

Tycker detta var snyggt jag

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X