får se nu
Announcement
Collapse
No announcement yet.
1.2. testing...
Collapse
X
-
Sv: 1.2. testing...
Originally posted by gason View PostMen se Villeparisis på besök.
Du glömmer väl inte att uppdatera liv-räknaren nu när det verkat strulat med inloggningsuppgifterna?
Nu hänger jag inte med, fast jag kan ju vara ringrostig.
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
- Comment
Comment
-
Jag skojade bara lite om din signatur med dina 9 liv.Originally posted by Villeparisis View PostSv: 1.2. testing...
Nu hänger jag inte med, fast jag kan ju vara ringrostig.

Fast nu verkar ju signaturen försvunnit någonstans i Tomas uppgradering så det blev lite misslyckat.
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Ja det där med nio liv stämmer ju nog fanns hur många jag använt av dem är en knepig fråga.Originally posted by gason View Post
Jag skojade bara lite om din signatur med dina 9 liv.
Fast nu verkar ju signaturen försvunnit någonstans i Tomas uppgradering så det blev lite misslyckat.
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
- Comment
Comment
-
-
-
Ja, jag var då och kolla upp det. Märkligt att skirva utan avatar när man gjor det så länge.Originally posted by gason View PostDet är illa, den borde inte vara helt spårlös försvunnen tycker jag. Det ska nog gå att leta fram den igen.Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
- Comment
Comment
-
Skulle denna fungera?Originally posted by Villeparisis View Post
Ja, jag var då och kolla upp det. Märkligt att skirva utan avatar när man gjor det så länge.
villeparisis_avatar.jpg-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment

Comment