Announcement

Collapse
No announcement yet.

Poddi!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Poddi!!!

För inte så länge sedan lät vår kära granne poddi meddela att han dessvärre kommer slå igen sin verksamhet. Visserligen av skäl som jag är helt säker på kommer vara honom gynnsamma på andra sätt. Det är dock oerhört tråkigt att en forumkollega stänger portarna och jag vill därför passa på att skapa den här hyllningstråden till honom, då det nu är ett antal år som jag fått äran att lära känna honom. Poddi är en mycket speciell herre, som genom sin personlighet visat att man ibland kan vara oeniga och ändå vänner! Jag räknar dock med att det i och med stängningen av poddi.se inte nödvändigtvis behöver vara det sista vi ser av våran vän, utan att vi i andra former kommer få en möjlighet att umgås ändå, både på The InterWebz och i det fysiska livet!

En stor kram till dig! Som forumkollega har det varit en ära!
    -

Sv: Poddi!!!

Här måste jag också skriva!

Jag träffade poddi första gången på m-irc, minns inte riktigt vilket år,kanske 2004..?
    tmm och poddi var lite oense haha
    Glad att du fortfarande finns med i våra liv poddi <3
    Life's a bitch and so am I (2006)

Comment

Poddi förtjänar alla hersbetygleser som finns!
      Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Håller med Ville, all heder åt poddi som kämpat med sitt forum de sista året/åren.
        Goda vänner är som stjärnor....
        Du ser dem inte alltid, men du vet att de alltid finns där.

Comment

Tack, Tomas mfl. Uppskattar era digitala ettor o nollor i tråden oerhört mycket *kramar*.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X