Originally posted by xx24-7
Straffpoäng - för- och nackdelar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Nej jag kritiserar inte heller innehållet i det hon skriver men jag tycker det är ett mycket loämpligt nick.Originally posted by xx24-7Oki,I see.Men jeg anser ikke *Subba* på forumet som dèt iallefall.
Tornevalls skribent med nio liv (inne pComment
-
hmmmmm
Jag tycker man istället borde få poäng när man skrivit något vettigt.. Och när man har tillräckligt med poäng får man inte skriva något mer... Och därmed ge alla andra en chans............................................. .......................
________
____
Comment
-
Originally posted by DukeJag tycker man istället borde få poäng när man skrivit något vettigt.. Och när man har tillräckligt med poäng får man inte skriva något mer... Och därmed ge alla andra en chans............................................. .......................

Ja,DEN var fin du !!
Skjønt;blir jo LITT av et press på de ev.resterende da.
Comment
-
Jasså du. Och vem ska avgöra om det är vettigt?Originally posted by DukeJag tycker man istället borde få poäng när man skrivit något vettigt.. Och när man har tillräckligt med poäng får man inte skriva något mer... Och därmed ge alla andra en chans............................................. .......................

[SIZE=4][COLOR=#0000cd][B]JagComment
-
Med risk för utebliven poängutdelare..så passar jag på att langa fram lite mer drickbart till dig klossanOriginally posted by Klossan
I väntan på poängutdelaren...

Comment

Comment