Är med röksugen hänger med och blossar jag!!!
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Han jag lånade stugan av på Åland har byggt en rök vid stranden..och där får man röka sin fisk. Felet är bara att där finns ingen fisk..Originally posted by LexieHar faktiskt aldrig fått chansen att äta detta, men abborre ö h t är ju gott så...Originally posted by FjälltjejenHåller med Lexie...Även rökt abborre är gott.....
*kram*
Då ska man ut och lägga nät.. Han rökte abborre till oss i sommar. Även jäntan äter det.. *mums*- Quote
Comment
-
Mysigt att röka fisken själv. Här är det tvärtom.. har fisk men ingen rökOriginally posted by FjälltjejenHan jag lånade stugan av på Åland har byggt en rök vid stranden..och där får man röka sin fisk. Felet är bara att där finns ingen fisk..Originally posted by LexieHar faktiskt aldrig fått chansen att äta detta, men abborre ö h t är ju gott så...Originally posted by FjälltjejenHåller med Lexie...Även rökt abborre är gott.....
*kram*
Då ska man ut och lägga nät.. Han rökte abborre till oss i sommar. Även jäntan äter det.. *mums*
Comment
-
hihihihi missa nog att komma tillbaka till tråden,,,,,men det fattar ni väl att jag inte rökte så länge??? hihihihi Rökt fisk är godis!!!Originally posted by pmlJa, håller med, att hon inte blossat klart snartOriginally posted by FjälltjejenVad länge du blossar..

[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
Comment