VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Sv: VÅRA EGNA Bilder!
Ja, inte för att visa skrivbordet men däremot Marvin som vräker ut sej så jag inte kan köra med musen.
Attached Files[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Fler på Marvin och inte räckte det med att han snodde musen nu snodde han stolen också...
Attached Files[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Kan de bli värre än så...........Ja jag brukar städa det på fredagar......Attached Files[B][COLOR=#4b0082]
...............- Quote
Comment
-
Jag städa ju innan jag tog kortet
Nu är det inte lika fint men inte stökigt heller...tycker om att ha ordning på mina saker.
Men Agge inte var det så farligt hos dej! Trodde det skulle vara mycke värre ju, av din beskrivning
nää mamma inte då
det vet du väl jag berätta när han kom hem med det?
Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

Comment
-
Jag hade plockat bort lite. Gubben gnäller jämnt på mej att mitt bord är stökigt.Jag städa ju innan jag tog kortet
Nu är det inte lika fint men inte stökigt heller...tycker om att ha ordning på mina saker.
Men Agge inte var det så farligt hos dej! Trodde det skulle vara mycke värre ju, av din beskrivning
nää mamma inte då
[B][COLOR=#4b0082]
...............- Quote
Comment
-
Jaha, trodde det hänt en gång till jag!!!Jag städa ju innan jag tog kortet
nää mamma inte då
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
Fick du tulpaner igår när han kom hem, vad gulligt!!!
Ordning och reda löning på fredag.
Ja det får vi se om det blir nåt. Jag tror att mitt skrivbord ligger inne redan på en annan plats.......
Comment