Kattmamman ser inte ut som den kattmamman jag hade i huvvet ingen ser ut som jag trott... haha.
tur att vissa har sig själv som avatar emellanåt så man har ett hum, så man inte blir chockad på en ev. forumträff
Kattmamman ser inte ut som den kattmamman jag hade i huvvet ingen ser ut som jag trott... haha. tur att vissa har sig själv som avatar emellanåt så man har ett hum, så man inte blir chockad på en ev. forumträff
Tur man får lite hum om hur alla ser ut, för hur det än är så bildar man sej en bild av en person i huvet. Ibland stämmer det inte alls....
Kattmamman ser inte ut som den kattmamman jag hade i huvvet ingen ser ut som jag trott... haha. tur att vissa har sig själv som avatar emellanåt så man har ett hum, så man inte blir chockad på en ev. forumträff
Så är det alltid....
Jaha hur hade du trott att jag såg ut Boubou?? *Nyfiken*
Innan Mior träffade mig trodde hon att jag var en "fin" dam på grund av mitt efternamn...hehe
Sen trodde hon att jag var en samlare som hade katter och prydnadssaker överallt i hemmet.
Jag hade skickat ett kort till henne, så hon visste hur jag såg ut.
Och jag trodde att hon var en liten knubbig tjej med långt svart hår.
När hon kom hit förra året så stämde inte rösten med den bilden jag hade målat upp..
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g
Jaha hur hade du trott att jag såg ut Boubou?? *Nyfiken*
Innan Mior träffade mig trodde hon att jag var en "fin" dam på grund av mitt efternamn...hehe
Sen trodde hon att jag var en samlare som hade katter och prydnadssaker överallt i hemmet.
Jag hade skickat ett kort till henne, så hon visste hur jag såg ut.
Och jag trodde att hon var en liten knubbig tjej med långt svart hår.
När hon kom hit förra året så stämde inte rösten med den bilden jag hade målat upp..
jag trodde du skulle se äldre ut, och lite större, som en mystant
fast det är positivt men den nya bilden av dig kommer nog vänja sig in i hjärnan så småningom. Jag trodde också att du var en samlare
mior hann jag inte få en bild av förrän hon visade sig, så att säga
man har bestämda ansikten åt alla nick härinne, det blir så fel när man får se dem sen. Inte negativt, bara fel
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment