VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
-
Comment
-
Sv: VÅRA EGNA Bilder!
Tack för titten, Gason.
Tornevalls skribent med nio liv (inne p- Quote
Comment
-
Jag vet en katt som fick ungar när hon var 10 år.....men det är ovanligt.
Dem flesta katter blir ju kastrerade nu för tiden, vid c:a 1-årsåldern...
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
Comment
-
Fina bilder gason,vart är dom tagna??
Såg härligt ut där,men den där hängbron eller va det nu var,såg lite farlig och konstig ut..kom man över utan att trilla i??
Comment
-
Jahopp, ytterligare en som inte ser ut som jag tänkt
Gason, jag trodde du var .... jag vet inte. mörkhårig med glasögon
Fast jag har sett bilderna förut
alltså näst intill svarthårig, trodde jag.
Ja om man ska gå på forumträffen så får man ha namnskylt - med nicket alltså!!
Supergulliga barnbarn du har lucina!!

Comment
-
Såg nu dina frågor Lucina..
okej..såg att jag redan fått svar på mina frågor..Det har du säkert Agge, en del av bilderna har varit med förut.
Visst gick vi över den. Alternativet är att simma över vattnet och det vill man garanterat inte göra. Det är en lätt nervös och höjdrädd gason som klättrar på bron.
Det finns en hel del liknande broar och man kan väl säga att de är relativt säkra, om man tar det lite försiktigt.
Bilderna är från 20 mil vandringen år 2002 i fjällen runt svensk/norska gränsen i höjd med Kiruna.
*Du är modig du gason,du kom över fast du e höjdrädd..vet i hundan om jag gjort det*- Quote
Comment
-
Fina bilder....Lucina..
Vad heter den nya bebisen??? Är det en tjej eller kille....Naaw så göllig..
Snart får vi en sån.....från Kina.
Men ålder och kön är okänt tills 3 veckor innan resan dit..
Fian avatarer...Boubou och Lucina....
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
Det tog ca 18 dagar, minns inte riktigt exakt just nu men det brukar bli drygt 1 mil om dagen i genomsnitt.
Njaaa, jag tror inte hatten får följa med faktiskt.
Varsågod.
Helt fel var det inte, jag har glasögon i vanliga fall men alla stickande flygfän och regn gör att det är lättare utan glasögon. Som tur är ser jag tillräckligt bra utan glasögon för att inte gå vilse.Jahopp, ytterligare en som inte ser ut som jag tänkt
Gason, jag trodde du var .... jag vet inte. mörkhårig med glasögon
Fast jag har sett bilderna förut
alltså näst intill svarthårig, trodde jag.
Ja om man ska gå på forumträffen så får man ha namnskylt - med nicket alltså!!
Jodå, det hade du säkert, Lucina också. Mina föräldrar var med på vandringen och de tog sig över.
Det finns liksom inget val. Försöker man vada är risken överhängande att man ramlar och drunknar. Att vända och gå tillbaka är så urtrist att det inte kommer på tal. Att försöka hitta någon annanstans att ta sig över kan ta flera dagar i värsta fall (om det en är möjligt) och då räcker inte maten till. Så det är bara att klättra och se glad ut.
-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Tack Gason, det är nog intressant men inte för mej .
Nej du, tror inte jag klättrat över bron ....
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
okej..klättra dårrå,men se glad ut..näääääää där går gränsen..Det tog ca 18 dagar, minns inte riktigt exakt just nu men det brukar bli drygt 1 mil om dagen i genomsnitt.
Njaaa, jag tror inte hatten får följa med faktiskt.
Varsågod.
Helt fel var det inte, jag har glasögon i vanliga fall men alla stickande flygfän och regn gör att det är lättare utan glasögon. Som tur är ser jag tillräckligt bra utan glasögon för att inte gå vilse.
Jodå, det hade du säkert, Lucina också. Mina föräldrar var med på vandringen och de tog sig över.
Det finns liksom inget val. Försöker man vada är risken överhängande att man ramlar och drunknar. Att vända och gå tillbaka är så urtrist att det inte kommer på tal. Att försöka hitta någon annanstans att ta sig över kan ta flera dagar i värsta fall (om det en är möjligt) och då räcker inte maten till. Så det är bara att klättra och se glad ut.

Vilken runda ni gjorde,måste varit en upplevelse man aldrig glömmer,låter himla mysigt,härligt,spännande och jobbigt att vara med om allt det där...
Comment
-
Fina bilder & barn Lucina..
Comment
-
Tror du inte?
Nej, ärligt talat så är en sån bro ganska extrem, jag har bara sett dem i Norge dessutom. Svenska konstruktionerna är som regel mycket stabilare.
-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
Tack för titten, säger som Agge att det var sevärt!!!
Comment