VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Sv: VÅRA EGNA Bilder!
Eller som Herakleitos formurlerade det: Man kan inte gå ner i samma flod två gånger, enligt hans princip om att allt är i ständig rörelse.
Tornevalls skribent med nio liv (inne p- Quote
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Nej, du är inte ensam om det. Gillar heller inte se andra luta sej ut. De värsta balkonger jag vet är såna som sitter utanför huset (alltså inte inbyggda) såna avskyr jag..
Fick nästan panik i pariserhjulet för ca: 10 år sen på Grönan. Jag satt stel som en pinne och vägrade titta ut. Det tog sån tid att komma ner och av.
Aldrig mera några såna utsvävningar!!!
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Comment
-
Det är alltid ruskigt
Min balkong är inte inbyggd.. men jag har ju skyddsnätet runtNej, du är inte ensam om det. Gillar heller inte se andra luta sej ut. De värsta balkonger jag vet är såna som sitter utanför huset (alltså inte inbyggda) såna avskyr jag..
Fick nästan panik i pariserhjulet för ca: 10 år sen på Grönan. Jag satt stel som en pinne och vägrade titta ut. Det tog sån tid att komma ner och av.
Aldrig mera några såna utsvävningar!!!
( hönsnätet) Pariserhjulet skulle jag inte kliva in i.. No way..
Comment
-
Mest klassiska exemplet är ju den här:
Den är ju fokuserad kring just höjdskräck (till viss del åtminstone efter ju ju det är en av de allra mest analyserade filmerna i hlea filmhistorien).
Tornevalls skribent med nio liv (inne p- Quote
Comment
-
Huuuu,
Bor du högt upp eller?
Min äldsta dotter hade en sån där balkong på 6:te våningen när hon flyttade hemifrån.
När jag skulle röka så står jag intill väggen och glodde ner i golvet. Men dit gick jag inte så ofta (balkongen alltså) var hellre röksugen.
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Mest klassiska exemplet är ju den här:
Den är ju fokuserad kring just höjdskräck (till viss del åtminstone efter ju ju det är en av de allra mest analyserade filmerna i hlea filmhistorien).

[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Comment
-
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Comment
-
Comment
Hmm, givetvis. Det är alltid bättre vatten på andra sidan bron. Eller hur det nu var.
Comment