VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Comment
-
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
Sv: VÅRA EGNA Bilder!
Vi väntar...jag kanske också lägger in några sen i går. Får se hur jag gör.
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Vi pratar om filmen Vertigo. Vet inte vad den heter på svanska. Kanske samma..
Bilderna kommer, vad det lider. Men som alltid hade jag strålande tur och lyckades undvika att fasta på bild.
Comment
-
Samma tur har jag nu på äldre dar,jag försöker alltid se till att det e jag som håller i kameran när vi ska någonstans..
vertigo,känner jag igen..men minns inte alls vad det är för film.- Quote
Comment
-
Som mig då.. Jag har ingen digitalkamera men ser till o vara den som "lånar" jäntans när det gäller. På så vis slipper jag vara med på bild..
Vertigo har med höjder o göra.. men jag minns inte exakt vad den handlar om. Ville lade in en länk till filmen, men den ligger på sida 2 tror jag.- Quote
Comment
-
Hehe samma här....min diskbild var helt oväntad. Plötsligt blixtrade det till så jag hoppade bakåt. Första bilden på mig i kameran.Som mig då.. Jag har ingen digitalkamera men ser till o vara den som "lånar" jäntans när det gäller. På så vis slipper jag vara med på bild..
Vertigo har med höjder o göra.. men jag minns inte exakt vad den handlar om. Ville lade in en länk till filmen, men den ligger på sida 2 tror jag.
Nä nån höjdfilm vill jag nog inte se.....
Ser hellre bebisar, midsommar och katter...
Eller varför inte min sons lilla Pippi...LILLAN heter hon.Attached Files[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
Kul o se bild på dig.. Och blir man överrunplad då fastnar man på plåten..Hehe samma här....min diskbild var helt oväntad. Plötsligt blixtrade det till så jag hoppade bakåt. Första bilden på mig i kameran.
Nä nån höjdfilm vill jag nog inte se.....
Ser hellre bebisar, midsommar och katter...
Eller varför inte min sons lilla Pippi...LILLAN heter hon.
Jag ser gärna bild på er alla, men vill inte själv vara med på bild.
Så söt pippin är..
Bilder från midsommar kommer. Några få..
Comment
-
Det där är orättvist ju. Jag vill ha en färsking på dej.
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Comment
-
Tornevalls skribent med nio liv (inne p- Quote
Comment

för ont....
Comment