Här är några bilder från Östersjö festivalen i karlshamn i går..
det var en kul å trevlig kväll..alla var glada och lullade på rätt bra..
vi träffade basisten i The Ark (Leari) inne på puben Åbogatan och tog då givetvis några foto,frågade om han ville ha en shot men han drack inget innan spelnigen svarade han då...
Martin stenmark var faktiskt ganska ok...inte hört så många låtar av honom innan,så jag blev positivt överraskad ,helt klart..
vi träffade basisten i The Ark (Leari) inne på puben Åbogatan och tog då givetvis några foto,frågade om han ville ha en shot men han drack inget innan spelnigen svarade han då...
Martin stenmark var faktiskt ganska ok...inte hört så många låtar av honom innan,så jag blev positivt överraskad ,helt klart..
aha, det var därför du vart bakis igår med all rätt förstår jag.
Ahhhhhhhhha, jag säger lika , var det därför du var bakis. Vad fasen, en lever bara en gång.............eller?
aha, det var därför du vart bakis igår med all rätt förstår jag.
hehehehe,ja det var därför jag var bakis igår och fortfarande är trött idag..
Lucina,ja bakfyllan var helt klart värd kvällen innan..
Men konstigt är det,jag dricker sällan och inte så värst mycket..men bakis blir jag ganska ofta..
hehehehe,ja det var därför jag var bakis igår och fortfarande är trött idag..
Lucina,ja bakfyllan var helt klart värd kvällen innan..
Men konstigt är det,jag dricker sällan och inte så värst mycket..men bakis blir jag ganska ofta..
Det är nog därför du blir bakis.... dem som festar jämt blir nog inte det tror jag..
Jysta bilder...
Jag gillar indianer...
Och Stenmark är fin att titta på och har fin röst...hihi..
Men varför har han så lite kläder på sig jämt.....Ola???
Jag tyckte inte det var snyggt alls...
Tog du hans telefonnummer, basisten???
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g
Det är nog därför du blir bakis.... dem som festar jämt blir nog inte det tror jag..
Jysta bilder...
Jag gillar indianer...
Och Stenmark är fin att titta på och har fin röst...hihi..
Men varför har han så lite kläder på sig jämt.....Ola???
Jag tyckte inte det var snyggt alls...
Tog du hans telefonnummer, basisten???
Så är det nog,förr i tiden så festademan ju jämt,men då aldrig dålig...eller så är det åldern som nu spökar..
Nä jag tog inte basistens telenummer,han var för kort för mig...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment