hihihihi Fjälltjejen ,
Inte alla som har , men bra många.
Men känner till din ros jag.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Plommon är goda Vickan så var glad du är döpt efter nåt gott.Originally posted by ViktoriaÅ den e väl vacker den rosen??
Mörk röd om jag inte har fel??
Annat de än att bli döpt efter ett plommon..fniss..
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
*s*men apan känner ingen *s*Originally posted by FjälltjejenDet gör du.. alla känner apan..Originally posted by lucina5211hihihihi Fjälltjejen ,

Den rosen som är så fin
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Visste inte det fanns en sån ros, men råkade köpa en för längesen. Minns inte till vad eller till vem, men hon som sålde blommor sa att den hette så.Originally posted by lucina5211*s*men apan känner ingen *s*Originally posted by FjälltjejenDet gör du.. alla känner apan..Originally posted by lucina5211hihihihi Fjälltjejen ,

Den rosen som är så fin

Comment
-
Hon skickar så här ibland och utan orsak. Inget speciellt alltså!!!
Jag skickar med när jag ser nåt sött till henne.
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Lexie, det blev jag också. Det bevisar ju att man inte är så tokig trots allt. hihihihi
*kramen*
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment

Comment