råkade ha skrivbordslampan för nära
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Är det här något du känner igen...?Originally posted by MillouHär sitter jag när jag snackar med er
Attached Files-
- Comment
Comment
-
Trådlöst är enormt värdelöst. Dessutom är det lätt att ha ihjäl batterierna.Originally posted by MillouJodåOriginally posted by TMMÄr det här något du känner igen...?Originally posted by MillouHär sitter jag när jag snackar med er

bekant
-
- Comment
Comment
-
Originally posted by TMMTrådlöst är enormt värdelöst. Dessutom är det lätt att ha ihjäl batterierna.Originally posted by MillouJodåOriginally posted by TMMÄr det här något du känner igen...?Originally posted by MillouHär sitter jag när jag snackar med er

bekant

Har bara positiv erfarenhet...ett måste när man går utanför huset här...bara att ha den i fickan
- Comment
Comment
-
Jo, fast mitt problem är ju att jag alltid glömmer den nånstans och nästa gång man ska ha den så funkar den inte.Originally posted by MillouHar bara positiv erfarenhet...ett måste när man går utanför huset här...bara att ha den i fickan
-
- Comment
Comment
-
Originally posted by TMMJo, fast mitt problem är ju att jag alltid glömmer den nånstans och nästa gång man ska ha den så funkar den inte.Originally posted by MillouHar bara positiv erfarenhet...ett måste när man går utanför huset här...bara att ha den i fickan

Ha, ha...ja de har jag oxå råkat ut för eller inte kommer ihåg va
jag la den alls
- Comment
Comment
-
Jag försökte ringa till den några gånger när jag tappat bort den, men de sista gångerna innan jag slutade använde den så var den död. Jag hittade den inte förrän långt senare sen.Originally posted by MillouHa, ha...ja de har jag oxå råkat ut för eller inte kommer ihåg vaOriginally posted by TMMJo, fast mitt problem är ju att jag alltid glömmer den nånstans och nästa gång man ska ha den så funkar den inte.Originally posted by MillouHar bara positiv erfarenhet...ett måste när man går utanför huset här...bara att ha den i fickan

jag la den alls
-
- Comment
Comment
-
Originally posted by TMMJag försökte ringa till den några gånger när jag tappat bort den, men de sista gångerna innan jag slutade använde den så var den död. Jag hittade den inte förrän långt senare sen.Originally posted by MillouHa, ha...ja de har jag oxå råkat ut för eller inte kommer ihåg vaOriginally posted by TMMJo, fast mitt problem är ju att jag alltid glömmer den nånstans och nästa gång man ska ha den så funkar den inte.Originally posted by MillouHar bara positiv erfarenhet...ett måste när man går utanför huset här...bara att ha den i fickan

jag la den alls

Ja visst är det retligt...då hade jag köpt ny för länge sen
- Comment
Comment
-
Här tillbringar jag den mesta tiden när jag inte pratar med er
Attached Files
- Comment
Comment
-

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
Comment