Originally posted by TMM
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Och jag gillar fiskar
Attached Files
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
- Comment
Comment
-
Det finns såna där helsvarta fiskar som jag inte minns namnet på. Rätt små, och ganska vanliga. Har du koll på dom? Såna gillar jag också, och det kan kanske bero på att jag och mitt ex hade fiskar ihop ett tag.Originally posted by tojjaOch jag gillar fiskar
-
- Comment
Comment
-
Det låter som om det är Black molly som du menar dom är små och är lätta att sköta.Originally posted by TMMDet finns såna där helsvarta fiskar som jag inte minns namnet på. Rätt små, och ganska vanliga. Har du koll på dom? Såna gillar jag också, och det kan kanske bero på att jag och mitt ex hade fiskar ihop ett tag.Originally posted by tojjaOch jag gillar fiskar

Mina Discusar dom är väldigt dyra om man jämnför med en black molly.
Dom kostar runt en tusenlapp fullvuxen,och en fyra fem hundra små.
Men dom är framförallt svåra att hålla.
Okej nu har jag lärt mej hur dom funkar rätt bra efter att ha haft
Discus fiskar i tio år.
I akvarie böcker så står det att på en fyra gradig skala så är dom en fyra
eftersom dom är så svåra att ha göra med.
Kör hårt,det kan gå
Elita4ever
Milica IJpelaar
- Comment
Comment
-
Det var rätt på första försöket. Black mollys hette dom givetvis. Ynglen som dök upp efter ett tag var jättesöta tyckte jag.
Borde kolla om jag hittar bilder på dom också.
De fiskarna vi hittade var väldigt billiga. Ingen kostade över 100-lappen. Vi hittade också några andra som var otroligt fina, men som få fiskar skulle gå ihop med - och blackarna var några som gjorde det. Dom minns jag inte heller namnet på.
-
- Comment
Comment
-
jämnar ut sig för då e du ju fisk också iaf om håller dig inom datumen 1-20 marsOriginally posted by FjällisDå förstår jag att jag inte är poppis hos dig , för jag är MarskattOriginally posted by tojjaMan skulle kanske döpa om denna sida till katt sidan
Jag har aldrig gillat katter

- Comment
Comment
-
Det är nog det enda djur som jag inte gillar.Originally posted by FjällisDå förstår jag att jag inte är poppis hos dig , för jag är MarskattOriginally posted by tojjaMan skulle kanske döpa om denna sida till katt sidan

Kör hårt,det kan gå
Elita4ever
Milica IJpelaar
- Comment
Comment
-
Men va skådar mitt norra öga!!!! Är det MIN Emma eller????Originally posted by TMMOhja. Både djur och människor och allt annat skoj kan man ju lägga upp.
"För att bada en katt behöver man stora kroppskrafter, ihärdighet, mod och övertygelse - och en katt. Den sistnämnda ingrediensen är svårast att få tag på" /Stephen Baker

Min kära family - www.familymartensson.com
Pöjken min - http://elias.familymartensson.com
- Comment
Comment
-
Yes! Jag har hittat en del äldre bilder.Originally posted by AnnelieMMen va skådar mitt norra öga!!!! Är det MIN Emma eller????Originally posted by TMMOhja. Både djur och människor och allt annat skoj kan man ju lägga upp.
-
- Comment
Comment
-
Nej jag är VädurOriginally posted by Tronicjämnar ut sig för då e du ju fisk också iaf om håller dig inom datumen 1-20 marsOriginally posted by FjällisDå förstår jag att jag inte är poppis hos dig , för jag är MarskattOriginally posted by tojjaMan skulle kanske döpa om denna sida till katt sidan

- Comment
Comment
-
Världens goaste unge!Attached Files"För att bada en katt behöver man stora kroppskrafter, ihärdighet, mod och övertygelse - och en katt. Den sistnämnda ingrediensen är svårast att få tag på" /Stephen Baker

- Comment
Comment
-
O världens goaste hund oxå!Attached Files"För att bada en katt behöver man stora kroppskrafter, ihärdighet, mod och övertygelse - och en katt. Den sistnämnda ingrediensen är svårast att få tag på" /Stephen Baker

- Comment
Comment

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
Comment