Kanske en medlem som heter Gäst!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Man ska inte som gäst kunna läsa i Erotik forumet.Originally posted by Tronicville ladda upp denna för som ni ser står de gäster o ja e undrande eftersom under min avstängning kunde jag inte besöka vissa forum exempel EROTIK
men som ni ser är de 1 gäst som kan de???
Så jag fattar som vanligt ingenting.
- Comment
Comment
-
Det gör inte jag heller. Var det inte shyan som fixa inträde till
oss i erotik tråden. Det var väl Tronic, Vickan , Fjällis och jag har jag för mej. Så varför kan denna gäst?????
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
fanns andra ställen också ja inte kunde komma in pga jag var gäst men har sett vid tillfällen att gäster varit där el så räcker de med att dom klickar på länken så förs datan in att dom är i erotikrummet fast dom måste logga in först tycker de ser konstigt ut bara!
- Comment
Comment
-
Gäster kan inte läsa där, men försöken registrerasOriginally posted by FjällisMan ska inte som gäst kunna läsa i Erotik forumet.Originally posted by Tronicville ladda upp denna för som ni ser står de gäster o ja e undrande eftersom under min avstängning kunde jag inte besöka vissa forum exempel EROTIK
(¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)
- Comment
Comment
-
de va det jag menade med mitt andra medelandenOriginally posted by SimsanGäster kan inte läsa där, men försöken registrerasOriginally posted by FjällisMan ska inte som gäst kunna läsa i Erotik forumet.Originally posted by Tronicville ladda upp denna för som ni ser står de gäster o ja e undrande eftersom under min avstängning kunde jag inte besöka vissa forum exempel EROTIK

- Comment
Comment
-
Ahaa - då fattar även jagOriginally posted by SimsanGäster kan inte läsa där, men försöken registrerasOriginally posted by FjällisMan ska inte som gäst kunna läsa i Erotik forumet.Originally posted by Tronicville ladda upp denna för som ni ser står de gäster o ja e undrande eftersom under min avstängning kunde jag inte besöka vissa forum exempel EROTIK

- Comment
Comment
-
Också en jätte god saft!!!Attached Files
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

- Comment
Comment

Comment