Originally posted by lucina
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Det är ju redan gjort. Allt som är bifogat, som du kan se, är miniatyrer som du kan klicka på numera för att få en förstoring. Bilderna i normalstorlek är bilder som är länkade hit.Originally posted by Tronichur gör man de då?-
- Comment
Comment
-
Bilder ja......fattar inte hur man lägger in domOriginally posted by TMMDet är ju redan gjort. Allt som är bifogat, som du kan se, är miniatyrer som du kan klicka på numera för att få en förstoring. Bilderna i normalstorlek är bilder som är länkade hit.
- Comment
Comment
-
Det är fejk...finns massor av såna bilder...lite äckligt.Originally posted by puuriDen där är ju så mycket fejk som det går.. finns ju ingen häst med så litet tryne.
ang. lägga in bilder...så trycker jag på bildkuvertet och det kommer upp en rad i vänstra hörnet...där klistrar jag bara in bilden och den kommer direkt...har inte du så pUUri????
- Comment
Comment
-
hmmm bildkuvertet? menar du den ikonen med ett berg och en sol på? Där klistrar man in länken till bilden så att bilden syns. Eller var det något annat du menade?Originally posted by MillouDet är fejk...finns massor av såna bilder...lite äckligt.
ang. lägga in bilder...så trycker jag på bildkuvertet och det kommer upp en rad i vänstra hörnet...där klistrar jag bara in bilden och den kommer direkt...har inte du så pUUri????
- Comment
Comment
-
Originally posted by puurihmmm bildkuvertet? menar du den ikonen med ett berg och en sol på? Där klistrar man in länken till bilden så att bilden syns. Eller var det något annat du menade?
Ja...den menade jag...är jag ute o cyklar nu
igen:???:
- Comment
Comment

Otäckt va:???:
Comment