Originally posted by Subba
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Här ska ni få se min söta kisse Moltas som vi var tvungna att lämna kvar i Kopparberg när vi flyttade hit till Örebro...*snyft*
Han bor hos grannen farbror Astor nu, men fy, vad jag saknar honom....Attached Files
- Comment
Comment
-
Provar med en sån här då ...Attached Files"Att råkas för att skiljas är ju mer smärta än glädje"
Er
August Sg
- Comment
Comment
-
Svara med denna bild!
Känner du igen han som står på bryggan Nogger???Attached Files
- Comment
Comment
-
åh va fin oxå vacker färgOriginally posted by SubbaHär ska ni få se min söta kisse Moltas som vi var tvungna att lämna kvar i Kopparberg när vi flyttade hit till Örebro...*snyft*
Han bor hos grannen farbror Astor nu, men fy, vad jag saknar honom....
farbror Astor låter som en snäll farbror
- Comment
Comment
-
- Comment
Comment
-
- Comment
Comment
-
Huuumm Millou, 2'an är ju Johan Österberg i alla fall. Tror bestämt att jag var tävlingssekreterare vid den rundbanan i alla fall.
Det borde alltså vara Åke, inte för att jag ser det men ... mina ögon är ganska skrumpna just nu."Att råkas för att skiljas är ju mer smärta än glädje"
Er
August Sg
- Comment
Comment
-
Originally posted by NoggerHuuumm Millou, 2'an är ju Johan Österberg i alla fall. Tror bestämt att jag var tävlingssekreterare vid den rundbanan i alla fall.
Det borde alltså vara Åke, inte för att jag ser det men ... mina ögon är ganska skrumpna just nu.
Nej...jag menar han som står på bryggan i keps...den korpulente...
Han kör inte längre..hans son o dotter gör det nu.
Kenty säger det namnet dig nåt tro
- Comment
Comment
-
Originally posted by zelda79åh va fin oxå vacker färgOriginally posted by SubbaHär ska ni få se min söta kisse Moltas som vi var tvungna att lämna kvar i Kopparberg när vi flyttade hit till Örebro...*snyft*
Han bor hos grannen farbror Astor nu, men fy, vad jag saknar honom....
farbror Astor låter som en snäll farbror 
Oja, det är han. Han älskar dessutom Moltas som en son.
Och Moltas älskar honom. Blir omduttad på alla tänkbara sätt så hans machofasad spricker ordentligt i kanten...
Moltas och farbror Astor var kompisar långt innan vi flyttade. Vi bodde ju granndörrs så han var där varje dag nästan...
Här ett kort på en av Moltas och fabbo Astos många turer med rullatorn (till alla grannars oförställda glädje. Gissa om Astor var mallig...)Attached Files
- Comment
Comment

Comment