Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Sv: VÅRA EGNA Bilder!
Hade väl inte varit så farligt. Du hart ju laght ut bilder på dig själv här tidigare.Originally posted by MissTaken View PostNäe då skulle hon få mamma, inte lägga ut bilder på mej utan min tillåtelse

vilken pudding

Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
- Comment
Comment
-
Lite vinter...
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Jamen jag vill ju bestämma hur bilderna ska vara, alltså hur mycke ni får se. Inte ska väl nån annan lägga ut bilder på mig utan min tillåtelse även om det är min mamma som gör detOriginally posted by Villeparisis View PostHade väl inte varit så farligt. Du hart ju laght ut bilder på dig själv här tidigare.

Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

- Comment
Comment
-
-
Nei farsken,DA hadde jeg blitt sur altså.Originally posted by MissTaken View PostJamen jag vill ju bestämma hur bilderna ska vara, alltså hur mycke ni får se. Inte ska väl nån annan lägga ut bilder på mig utan min tillåtelse även om det är min mamma som gör det
- Comment
Comment
-
Får man ju hålla med om.Originally posted by MissTaken View PostJamen jag vill ju bestämma hur bilderna ska vara, alltså hur mycke ni får se. Inte ska väl nån annan lägga ut bilder på mig utan min tillåtelse även om det är min mamma som gör det
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
- Comment
Comment
-
Du tänker alldeles rätt MT....Skulle aldrig falla mej in att lägga ut bilder på dej utan att fråga. Sånt bestämmer du själv.Originally posted by MissTaken View PostJamen jag vill ju bestämma hur bilderna ska vara, alltså hur mycke ni får se. Inte ska väl nån annan lägga ut bilder på mig utan min tillåtelse även om det är min mamma som gör det
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
-
Originally posted by MissTaken View PostJa annars j*****
Originally posted by lucina View PostAj..........jag vet!!!
...de e bra ni e på det klara med vad som gäller,för det är inte alltid så självklart för mamsingar som e´stolta över sina barn,så lätt hänt de blir fel i all välmening
- Comment
Comment
-
Som tur är vet jag vad som gäller och hon vet att samma gäller mej..,..Originally posted by mellis-bellis View Post
...de e bra ni e på det klara med vad som gäller,för det är inte alltid så självklart för mamsingar som e´stolta över sina barn,så lätt hänt de blir fel i all välmening
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment

2:
Comment