Har ju en Golden hund som är lite över året. Nu är vi sugna på en till hund. En Japansk spets. Hade en tidigare men den blev gammal och blev borttagen i sept. 2003. Amira. Här ett kort på henne som valp.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
inte första gången...
hittade detta chips i en vanlig chipspåse från ica =P "sourcream&onion"
har för övrigt hittat en döööd äcklig kyckling i ett ägg ... cooool 8)Attached Files
- Comment
Comment
-
hihihi absolut inte!!!Originally posted by FjälltjejenOm det är någon tröst så kan jag säga att isf är du inte ensam om det..Originally posted by puuriojsan, råka lägga in bilden på två ställen hihi, så klumpi man kan va då

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
En annan klantar sig lite då och då..Originally posted by lucina5211hihihi absolut inte!!!Originally posted by FjälltjejenOm det är någon tröst så kan jag säga att isf är du inte ensam om det..Originally posted by puuriojsan, råka lägga in bilden på två ställen hihi, så klumpi man kan va då

- Comment
Comment
-
ummm för min del händer det ganska ofta faktiskt.Originally posted by FjälltjejenEn annan klantar sig lite då och då..Originally posted by lucina5211hihihi absolut inte!!!Originally posted by FjälltjejenOm det är någon tröst så kan jag säga att isf är du inte ensam om det..Originally posted by puuriojsan, råka lägga in bilden på två ställen hihi, så klumpi man kan va då

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment

Comment