Announcement

Collapse
No announcement yet.

VÅRA EGNA Bilder!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: VÅRA EGNA Bilder!

Titta vad som blomma på Öland

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

smörblomma eller.........
      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Agge View Post
        smörblomma eller.........
        Den såg ut som det men den hette nåt annat sa Lexie...men kommer inte ihåg vad ...

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by lucina View Post
          Några bilder från ¨våran tripp till Öland i helgen.
          Så härliga bilder Lucina..

Comment

Hej hej i bilder tråden...
            Det har inte hänt så mycket sedan sist,två veckor är ju inte så låååååång tid om man säger så..
            Men iallafall,en sak har det ju hänt och jag är väldigt glad för det..Äntligen har killen med grävmaskinen hittat hit till våran tomt,som vi har väntat,väntat och väntat att han skulle dyka upp med sin maskin*dessa hantverkare gör mig galen*,de har ju 700 jobb att göra samtidigt och man får verkligen tjata för att de ska komma hem till en..
            Men nu har det börjat,får ju verkligen hoppas att det slutar lyckligt också,ja att han fortsätter att göra jobbet som han började med...
            Attached Files

Comment

Var han i grävmaskinen snygg också så kan du se det som ett gott tecken
              -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                Var han i grävmaskinen snygg också så kan du se det som ett gott tecken
                Han var iallafall snyggare än grävmaskinen..

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
                  Han var iallafall snyggare än grävmaskinen..
                  Vilken tur, hur hade den stackars grävmaskinisten sett ut annars
                  Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Originally posted by vimzet View Post
                    Vilken tur, hur hade den stackars grävmaskinisten sett ut annars
                    hahahaha..ja det kan man ju undra..

Comment

Dessa bilder är tagna några kilometer utanför vår lilla by, det har varit fint väder i skåne förra veckan..så jag var rätt mycket ute och vandrade då..*Härliga skåne*
                      Härliga bilder. Ja jag ska nog ner till skåne snart. Pratade med sonen han saknar mej.....
                      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Dessa bilder är tagna några kilometer utanför vår lilla by, det har varit fint väder i skåne förra veckan..så jag var rätt mycket ute och vandrade då..*Härliga skåne*
                        Tack för titten på dina bilder Staren ...jätte fint. Skönt de börjat gräva också.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by lucina View Post
                          Tack för titten på dina bilder Staren ...jätte fint. Skönt de börjat gräva också.
                          tack agge och Lucina...ja det e skönt att de börjat där hemma,imorgon kommer komungubbarna och stänger av vattnet,så får vi hoppas att killen i grävmaskinen kapar röret samma dag och kommer som han har lovat..vill ju inte vara utan vatten i flera dagar och över hela helgen...jobbigt då ju

Comment

Min bil på jobbets parkering....

Nu har jag kört en stund och kommer då hit..

Här var det mycket bilar och det tutades en del när jag stannade och tog denna bild..hahah

En liten "håla" som jag kör igenom...

det går ganska snabbt att köra igenom denna håla,den e ju som sagt inte så stor..

Hässleholm är inte så värst stort det heller,förr i tiden så hade shellmacken där alltid bensinkrig med de andra mackarna---det gillar man ju och vill ju gärna att detta krig startas igen..

Finja??????? va e det för nått???????

Nu e jag ganska trött på att köra,nu vill jag vara hemma,men har en liten bit kvar att köra..

Här svänger jag av........................

Småland rakt fram,skåne till vänster....

En helt vanlig rondell och i denna svänger jag till...*nananananaaaaaaaaaaaaaa*

Nu e det inte långt kvar..*skönt*

Passar på att säga hej till kossan som står där och ser så ensam ut...

Här svänger det riktigt mycket--gäller verkligen att man hittar bromsen..

Där bakom alla träden,där bor vår by...

Välkommen in till våran by som bor här...

Bilmöte på den STORA gatan i byn....

Lite högre upp för backen bor vi,där har vi vårt ruckel...

Så där ÄNTLIGEN HEMMA...hittar ni hit så lovar jag att bjuda på...

hembakade kanelbullar från pågens och en skvätt..

Comment

Staren
                              Vilken trevlig tur. Ballingslöv, det är väl där de gör kök ?? Jag kanske tar mig en tur ner till dig, jag gillar att titta på kök. Två flugor i en smäll liksom....

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X