Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
-
-
Sv: VÅRA EGNA Bilder!
Originally posted by Agge View PostJa gulligt är det men vilket jobb
hihi, ja det är ett jobb. Fast man väljer det ju själv. Och jag som har haft så många hundar vet ju hur det är.
Men det går så fort tills dom är rumsrena och sover på natten.
Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya
- Comment
Comment
-
Ja jag väljer bort. För jag skulle inte palla med att springa ut tidigt på morgonen och sen var fjärde timme. Jag är uppvuxen med hund mina föräldrar hade hund, har det fortfarande
...............Änglatofflor. Lovetop
- Comment
Comment
-
Hehehe Zigrid uppfostrar henne..Originally posted by vimzet View PostDet går inte att ta några kort ute tyvärr, den stora hunden löper just nu (typiskt) så jag måste ha ögon i nacken

Finfina kort!!
Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment
-
Originally posted by vimzet View PostDet går inte att ta några kort ute tyvärr, den stora hunden löper just nu (typiskt) så jag måste ha ögon i nacken
Det skulle inte passa så bra med din livsstil heller. Det blir inte så mycket resa av när man har djur.Originally posted by Agge View PostJa jag väljer bort. För jag skulle inte palla med att springa ut tidigt på morgonen och sen var fjärde timme. Jag är uppvuxen med hund mina föräldrar hade hund, har det fortfarande
Jag reste 1 gång per år förut när jag bara hade 1 katt, sen blir det genast krångligare att få vakt.
18 dagar till vaddå Agge....nåt jag har missat??
Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment
-
-
Min lilla son kommer hemOriginally posted by kattmamman View PostDet skulle inte passa så bra med din livsstil heller. Det blir inte så mycket resa av när man har djur.
Jag reste 1 gång per år förut när jag bara hade 1 katt, sen blir det genast krångligare att få vakt.
18 dagar till vaddå Agge....nåt jag har missat??
...............Änglatofflor. Lovetop
- Comment
Comment

Japp, närmare bestämt på Bandygränd.
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Tack Boubou,söt som en karamell 
Comment