Announcement
Collapse
No announcement yet.
VÅRA EGNA Bilder!
Collapse
X
-
Sv: VÅRA EGNA Bilder!
Nu äntligen har jag fört över lite bilder från min mobil till datorn, och tänkte dela med mig av dem.
Har fortfarande bara telefonmodem, så det kommer väl ta evigheter att ladda upp, så det är inte säkert ni får se så många idag.
Det är en bild på Gizmo från i höstas. En bild på Simson och Siba, när Simson blivit jagad av Gizmo och han ville få känna trygghet hos storasyrran.
och en nytagen bild på Siri, som vi ska hämta om några veckor. På bilden är hon bara 3 veckor.

- Comment
Comment
-
Ja och siri liknar dotterns ny katt som het syrran den är nio veckor nu.Originally posted by Boubou View PostNu äntligen har jag fört över lite bilder från min mobil till datorn, och tänkte dela med mig av dem.
Har fortfarande bara telefonmodem, så det kommer väl ta evigheter att ladda upp, så det är inte säkert ni får se så många idag.
Det är en bild på Gizmo från i höstas. En bild på Simson och Siba, när Simson blivit jagad av Gizmo och han ville få känna trygghet hos storasyrran.
och en nytagen bild på Siri, som vi ska hämta om några veckor. På bilden är hon bara 3 veckor.

...............Änglatofflor. Lovetop
- Comment
Comment
-
Fina dina djur e..himla gulliga.Originally posted by Boubou View PostNu äntligen har jag fört över lite bilder från min mobil till datorn, och tänkte dela med mig av dem.

- Comment
Comment
-
Lite bilder från Budapest ,var där på en lillsemester nu för en vecka sedan..Attached Files- Budapest.JPG (102.5 KB, 8 views)
- budapest baksida.JPG (93.6 KB, 6 views)
- citadellet.JPG (265.0 KB, 5 views)
- falcon.JPG (336.5 KB, 7 views)
- ge mig bollen.JPG (111.7 KB, 6 views)
- gellertbadet.JPG (87.4 KB, 9 views)
- kedjebron igen.JPG (101.4 KB, 5 views)
- kykan i stan.JPG (61.3 KB, 4 views)
- kyrkan.JPG (188.0 KB, 5 views)
- parlamentet.JPG (97.4 KB, 5 views)
- torget.JPG (111.6 KB, 4 views)
- utsikt.JPG (59.1 KB, 4 views)
- utsikt igen.JPG (164.9 KB, 5 views)
- våren.JPG (119.4 KB, 4 views)
- Comment
Comment
-
Tror att det är dags att skaffa en ny mobiltelefon... Mina bilder blir inte sådär jätteskarpa...
Attached Files-
- Comment
Comment
-
Originally posted by Boubou View PostNu äntligen har jag fört över lite bilder från min mobil till datorn, och tänkte dela med mig av dem.

Vilka fina djur Boubou.
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
-
Min skärmdump......sitter bara och testar lite..
Och inte blidde det som en grå ruta som buffrar innan bilden kommer....som Boubous kattbilder. Vad gör jag för fel??Attached FilesJag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment

Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment