Announcement

Collapse
No announcement yet.

VÅRA EGNA Bilder!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: VÅRA EGNA Bilder!

Talgoxar-2.jpg

En bild från mitt fågelbord, plåtad genom vardagsrumsfönstret i mars månad.
    "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

DSCN1328.JPGtrappstegsforsen. Vild vildmarksvägen mot Stekkenjoll.
      Attached Files
      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

355071.jpg

Jättefina bilder ni laddat upp här. Hittade en fin bild på dig Gason, så nu vet jag hur du ser ut

Comment

Originally posted by Agge View Post
          [ATTACH=CONFIG]11703[/ATTACH]trappstegsforsen. Vild vildmarksvägen mot Stekkenjoll.
          Vilka fantastiska miljöer du vistas i Agge!

Var det gubben du hade med dig på den andra bilden?

Comment

Oj, glömde visst att logga in som mig själv
            -

Comment

Originally posted by root View Post
              Vilka fantastiska miljöer du vistas i Agge!

Var det gubben du hade med dig på den andra bilden?
              Ja det var gubben.

Comment

DSCN1372.JPGHusbilen bakom Sixten är våran bil.

Comment

Inte dumt med husbil, man har ju stugan med sig. Bilden måste vara från Limedsforsens rastplats
                  "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Originally posted by Mollypolly View Post
                    [ATTACH=CONFIG]11704[/ATTACH]

Jättefina bilder ni laddat upp här. Hittade en fin bild på dig Gason, så nu vet jag hur du ser ut
                    Haha, vad nu då?

Det måste vara något skumt med ljuset på den bilden. Jag har en helt annan nyans av grå.

-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
                      Haha, vad nu då?

Det måste vara något skumt med ljuset på den bilden. Jag har en helt annan nyans av grå.

Jaja, men den nyansen på bilden var snygg den med, så klaga inte...svårt att tänka mig att du kan vara ännu snyggare i verkligheten så försök inte

Comment

Jaja, men den nyansen på bilden var snygg den med, så klaga inte...svårt att tänka mig att du kan vara ännu snyggare i verkligheten så försök inte
                        Klaga, jag? Tvärtom, så där fint grå har jag aldrig varit.
                        Någonstans på forumet tror jag att det finns en alldeles riktig bild på mig.

Men jag tror jag hellre tittar på Pålles och Agges fåglar.

Comment

Klaga, jag? Tvärtom, så där fint grå har jag aldrig varit.
                          Någonstans på forumet tror jag att det finns en alldeles riktig bild på mig.

Men jag tror jag hellre tittar på Pålles och Agges fåglar.
                          Jasså du har inte den gråa nyansen alls alltså..... Fast den var ju snygg så det hade inte gjort så mycket

Var finns den bilden? Nu blev jag nyfiken förstås Agges och Pålles fina fåglar har jag redan sett. Duktiga fotografer!!!

Comment

Jasså du har inte den gråa nyansen alls alltså..... Fast den var ju snygg så det hade inte gjort så mycket

Var finns den bilden? Nu blev jag nyfiken förstås Agges och Pålles fina fåglar har jag redan sett. Duktiga fotografer!!!
                            Jag vet inte riktigt. Det var länge sedan, 2007 eller så. Kanske den här tråden till och med.
                            Det var kanske inte värdens mest inzoomade bilder. Men å andra sidan behövs inte papperspåsen då.

Men jag kan ju lägga in en "ny" bild. Dara 10 år gammal från Padjelantaleden och den ca 80m långa hängbron.
                            Det är uppåt 7-8m ner till floden under bron och det blåser halv storm.

padjelanta bro-2d.jpg

Comment

Jag vet inte riktigt. Det var länge sedan, 2007 eller så. Kanske den här tråden till och med.
                              Det var kanske inte värdens mest inzoomade bilder. Men å andra sidan behövs inte papperspåsen då.

Men jag kan ju lägga in en "ny" bild. Dara 10 år gammal från Padjelantaleden och den ca 80m långa hängbron.
                              Det är uppåt 7-8m ner till floden under bron och det blåser halv storm.

[ATTACH=CONFIG]11707[/ATTACH]
                              Haha, ja nu blev min nyfikenhet stillad, det var ju en mycket tydlig bild på dig hrmm Tror inte du behöver någon papperspåse över huvudet heller även om du hade synts tydligare . Alla trevliga människor är vackra, så det så

Jag skulle då aldrig vilja gå där i den stormen och så långt ner till marken. Får svindel bara av tanken

Comment

Haha, ja nu blev min nyfikenhet stillad, det var ju en mycket tydlig bild på dig hrmm Tror inte du behöver någon papperspåse över huvudet heller även om du hade synts tydligare . Alla trevliga människor är vackra, så det så

Jag skulle då aldrig vilja gå där i den stormen och så långt ner till marken. Får svindel bara av tanken

Om inte annat så kräver stavningen en papperspåse ...
                                "Dara 10 år" ... "Bara 10 år" ska det givetvis stå.

Den här bron var varken lika lång eller hög. Det blåser inte lika mycket heller.
                                Den ser väl bra ut?

nordkalottleden 2002-bro1.jpg

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X