Announcement

Collapse
No announcement yet.

Animerade avatarer - snyggt eller fult

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Villeparisis
    Nu har jag varit där inne och tittat och ser att det ätr ju precis något sådant jag förespråkar. Helt perfekt att lägga allt sådant i en separat sektion av forumet så kand de intresserade vara där och leka bäst de vill. Så mycket bättre att ha det det där och slippa allt sådant kludd i de löpande inläggen här på forumet.
    Men nu har du allt massuppfittat nåt, va? Kamelensidan med smileysar, blinkisar och avatarer att välja på är ju till för att användas i detta forum i inlägg. Bland annat! Man kan förstås också ladda hem och använda på msn osv.

Så när vi vill lägga in tex en kul animerad liten göbbe så kan man gå till kamelen och hämta tex den här:

Fin va?

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
      Men nu har du allt massuppfittat nåt, va? Kamelensidan med smileysar, blinkisar och avatarer att välja på är ju till för att användas i detta forum i inlägg. Bland annat! Man kan förstås också ladda hem och använda på msn osv.

Så när vi vill lägga in tex en kul animerad liten göbbe så kan man gå till kamelen och hämta tex den här:

Fin va?

Okej det är så du menar. Fast då kan man ju låta Kamelen vara något slags bank för sådant här visualiserat tingel-tangel att använda på en EGEN SEKTION av forumet.
      Notera att jag skriver inte detta av spydighet för uppenbarligen uppskattas de här figurerna och lekandet med dem av många. Då är det ju bra om de kan finnas på sin egen avdelning för i den gängse debatten passa de inte in.
      Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Det äör märkligt att varenda gång jag försöker vara lite putslustig för att visa min uppskattning av andra skrrribenter skall det missuppfattas.

sympatisnyftar litet

Comment

Okej det är så du menar. Fast då kan man ju låta Kamelen vara något slags bank för sådant här visualiserat tingel-tangel att använda på en EGEN SEKTION av forumet.
          Notera att jag skriver inte detta av spydighet för uppenbarligen uppskattas de här figurerna och lekandet med dem av många. Då är det ju bra om de kan finnas på sin egen avdelning för i den gängse debatten passa de inte in.
          Det var bland det dummaste jag hört på länge. En egen avdelning där man ska använda smileysar?! Menar du allvar???

Nääädu. Jag VET att du retar dej på en himla massa saker här på forumet. Du vill ha det och du vill inte ha det. Men nån gång får du väl ge dig, va?

Jag kan lova dig, att i en seriös debatt, anpassar man sitt användande av smileysar. Såna använder man där det passar. Pratar man om allvarliga saker så sitter man självklart inte och klistrar in en massa roliga gubbar.

Hur vore det om du tog och tinade upp lite? Försök och se detta forum för vad det är:

En samlingsplats för en himla massa trevligt folk som vill mötas och prata om allt mellan himmel och jord. Och ha TREVLIGT!

<--där får du en puss som slutkläm bara för det.

Comment

Originally posted by TequilaLady

sympatisnyftar litet
            Tack.

Comment

Hm..vilken svår fråga..animerade avatarer ..hm..senarie:alla väljer de..å vi lär få epileptiska anfall allihopa..så..nej tack till animerade avatarer..
              Men som svar på frågan..ja det kan va snyggt med animerade avatarer!

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
              Vickan Äger dessa:
              Marilyn Manson
              Stockholm
              Peta Wilson
              London
              Monaco
              Gil.Grissom

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
                Det var bland det dummaste jag hört på länge. En egen avdelning där man ska använda smileysar?! Menar du allvar???

Nääädu. Jag VET att du retar dej på en himla massa saker här på forumet. Du vill ha det och du vill inte ha det. Men nån gång får du väl ge dig, va?

Jag kan lova dig, att i en seriös debatt, anpassar man sitt användande av smileysar. Såna använder man där det passar. Pratar man om allvarliga saker så sitter man självklart inte och klistrar in en massa roliga gubbar.

Hur vore det om du tog och tinade upp lite? Försök och se detta forum för vad det är:

En samlingsplats för en himla massa trevligt folk som vill mötas och prata om allt mellan himmel och jord. Och ha TREVLIGT!

<--där får du en puss som slutkläm bara för det.
                Ja måste nog ha uttryckt mig lite oklart för det var inte riktigt så jag menade. Självklart skall man få ha smajlisar i inläggen - använder jag ju rent av själv - men de som då användes är ju ifrån det standardiserade utbud som erbjuds alla skribenter. DÄREMOT för de som sedan vill leka vidare med ytterligare smajlisar och likande typar av animerade gubbar och gummor borde enbart vara bergränsade till en sektion av forumet. Ser absolut inget fel i det utan tycker bara att det ytterligare gör foreumet till den trevliga plats som du så träffande beskriver.
                tillbaks

Comment

Originally posted by Vickan
                  Hm..vilken svår fråga..animerade avatarer ..hm..senarie:alla väljer de..å vi lär få epileptiska anfall allihopa..så..nej tack till animerade avatarer..

De har en intressant vinkling du har här, Viktoria. Om någon eler ett fåtal har en - måttfullt - animerad avatar så ger det nog bara lite extra krydda men skulle alla börja ha en massa strippande tomtar och stjärngossar som dansar schottis eller vad det var skulle nog skallen snabbt bli överbelastad. Samtidigt så måste det ju vara lika villkor för alla så därför är det nog bäst med ett förbud med animerade avatarer.

Comment

De har en intressant vinkling du har här, Viktoria. Om någon eler ett fåtal har en - måttfullt - animerad avatar så ger det nog bara lite extra krydda men skulle alla börja ha en massa strippande tomtar och stjärngossar som dansar schottis eller vad det var skulle nog skallen snabbt bli överbelastad. Samtidigt så måste det ju vara lika villkor för alla så därför är det nog bäst med ett förbud med animerade avatarer.
                    Exakt min åsikt!

Vickan Äger dessa:
                    Marilyn Manson
                    Stockholm
                    Peta Wilson
                    London
                    Monaco
                    Gil.Grissom

Comment

Kanske enklast om alla har samma avatar?

Som en forumuniform...

Den här kanske: ?

Uniforum..
                      ________
                      ____

Comment

Exakt min åsikt!

Och varför skall man hålla på att måla fan på väggen hela tiden?

Comment

Och varför ska man ha en massa förbud och skit? Jag menar, okey, vissa regler måste man ju ha även på ett forum men nån måtta får det väl vara?

Är vi inte vuxna människor här, vi kan väl ändå ta eget ansvar?

Och förresten, även om varenda medlem här hade glittriga animerade avatater, so what?

Finns väl sånt som är värre.

Comment

Sorry om jag retat upp er nu..allt jag gjorde va svarade på frågan å sa MIN åsikt..mina tankar om animerade avatarer..inte meningen att ni ska bli förbannade å sura så fort jag säger min åsikt i en fråga..

Å nej jag tycker inte det är bäst att alla har samma avatarer..men de va väl ändå inte frågan utan animerade avatarer?

Jag ska nog inte säga mina åsikter eftersom jag bara retar upp er andra då..
                            Förlåt..

Vickan Äger dessa:
                            Marilyn Manson
                            Stockholm
                            Peta Wilson
                            London
                            Monaco
                            Gil.Grissom

Comment

Sorry om jag retat upp er nu..allt jag gjorde va svarade på frågan å sa MIN åsikt..mina tankar om animerade avatarer..inte meningen att ni ska bli förbannade å sura så fort jag säger min åsikt i en fråga..

Å nej jag tycker inte det är bäst att alla har samma avatarer..men de va väl ändå inte frågan utan animerade avatarer?

Förlåt..

Nej, nej. Inte gråta nu. Jag reagerade inte på ditt inlägg, men däremot Villes åsikt att man borde ha förbud och sånt.

Alla måste väl förresten få säga sina åsikter, oavsett vilket. Man får respektera att alla tycker inte lika, och just i denna fråga känns det ju rätt onödigt att tjafsa..

Det finns viktigare frågor (tycker jag!) att lägga krut på.

Comment

Förlåt..

Men hallegullan, torka tårarna nu.
                                Seså, upp med hakan.

Det jag syftar på är nu att om alla skulle ha,
                                om forumet inte klarar av det, om.. om om inte fanns...

Den dagen den sorgen,
                                då åtgädas det, säkert som Amen i kyrkan, skulle jag tro.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X