Announcement

Collapse
No announcement yet.

Därför är forum inte demokratiska (Ett ord om AOTV och andra forum ingår)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Villeparisis
    Det finns väldigt mycket elakheter jag skulle vilja säga om AOTv med all rätt men självfallet tycker jag liksom TMM att där ju finns en del saker hur det är upplagt som kan vara värt attta efteer här. Ett exempel är det här att begränsa antalet smajliar i varje inlägg till max sju, även om dedan inte det förslaget föll i god jord här.

Sen har dom väl iofs rätt mycket $$$ i tanken nu efter det lilla jag läst. Jag fick en känsla av att man vill göra om forumet till ett rent TV/Dokusåpa-forum, och få bort allt hams och flams ur trådarna. Men det är ju inget fel i det, utan enbart en vilja någon har. Precis som jag skrev i originalinlägget här ovan - forum är ingen demokrati.
    -

Comment

Originally posted by TMM
      Sen har dom väl iofs rätt mycket $$$ i tanken nu efter det lilla jag läst. Jag fick en känsla av att man vill göra om forumet till ett rent TV/Dokusåpa-forum, och få bort allt hams och flams ur trådarna. Men det är ju inget fel i det, utan enbart en vilja någon har. Precis som jag skrev i originalinlägget här ovan - forum är ingen demokrati.
      En sådan omläggning kan ju så klart också komma att påverka oss här men det är ju inte lönt att diskutera förrän saken klarnat.
      Sedan så klart är forumet ingen fulländad demokrati ur alla aspekter. Däremot tycker jag det är viktigt att betona att det finns även många sätt på vilket verksamheten är demokratisk om än i te till sin yttersta spets för då blir ju ägarens ord lag.
      Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Originally posted by Villeparisis
        En sådan omläggning kan ju så klart också komma att påverka oss här men det är ju inte lönt att diskutera förrän saken klarnat.
        Sedan så klart är forumet ingen fulländad demokrati ur alla aspekter. Däremot tycker jag det är viktigt att betona att det finns även många sätt på vilket verksamheten är demokratisk om än i te till sin yttersta spets för då blir ju ägarens ord lag.

Japp. Det man måste komma ihåg i sådana här lägen är dock - utan användarna är man fullständigt värdelös som ägare.
        -

Comment

Originally posted by TMM
          Japp. Det man måste komma ihåg i sådana här lägen är dock - utan användarna är man fullständigt värdelös som ägare.
          Precis ! Konkurrensen om skribenterna är hård.
          Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X