Originally posted by puuri
God morron
Collapse
X
-
Ska ta på djurgårds-tröjan, så ni kan ju kolla efter en grabb me blårandigtröja!...Originally posted by LexieHihi.. får vi göra (brukar ju kolla allsång på Skansen efter dej oxå) Du får väl vinka *kramelikram*Originally posted by puuriNi kan kolla på sportnytt sen om ni ser mejOriginally posted by LexieGomorron goding! Lite avis är jag på dej som får se den matchenOriginally posted by puuriGod morgon! ska in till stan om en timme, på hockey
Ses kanske ikväll godingar!
Ha en jättebra dag och hoppas vi ses i kväll *bamsekram*

men o andra sidan, tror ja inte är ensam om de
Comment
-
Haha... vi kollar efter en grabb med blårandig tröja då... Kanske något annorlunda på huvudet, det brukar fotograferna gilla...Originally posted by puuriSka ta på djurgårds-tröjan, så ni kan ju kolla efter en grabb me blårandigtröja!...Originally posted by LexieHihi.. får vi göra (brukar ju kolla allsång på Skansen efter dej oxå) Du får väl vinka *kramelikram*Originally posted by puuriNi kan kolla på sportnytt sen om ni ser mejOriginally posted by LexieGomorron goding! Lite avis är jag på dej som får se den matchenOriginally posted by puuriGod morgon! ska in till stan om en timme, på hockey

Comment
-
Har iofs en kul dif-hatt.. men det är så löjligOriginally posted by LexieHaha... vi kollar efter en grabb med blårandig tröja då... Kanske något annorlunda på huvudet, det brukar fotograferna gilla...Originally posted by puuriSka ta på djurgårds-tröjan, så ni kan ju kolla efter en grabb me blårandigtröja!...Originally posted by LexieHihi.. får vi göra (brukar ju kolla allsång på Skansen efter dej oxå) Du får väl vinka *kramelikram*Originally posted by puuriNi kan kolla på sportnytt sen om ni ser mejOriginally posted by LexieGomorron goding! Lite avis är jag på dej som får se den matchenOriginally posted by puuriGod morgon! ska in till stan om en timme, på hockey

kanske räcker med gelé!
Comment
-
Hihi... kanske så löjlig så det är värd att ta på?Originally posted by puuriHar iofs en kul dif-hatt.. men det är så löjligOriginally posted by LexieHaha... vi kollar efter en grabb med blårandig tröja då... Kanske något annorlunda på huvudet, det brukar fotograferna gilla...Originally posted by puuriSka ta på djurgårds-tröjan, så ni kan ju kolla efter en grabb me blårandigtröja!...Originally posted by LexieHihi.. får vi göra (brukar ju kolla allsång på Skansen efter dej oxå) Du får väl vinka *kramelikram*Originally posted by puuriNi kan kolla på sportnytt sen om ni ser mejOriginally posted by LexieGomorron goding! Lite avis är jag på dej som får se den matchenOriginally posted by puuriGod morgon! ska in till stan om en timme, på hockey

kanske räcker med gelé! 
Gelé?
Comment
-
Har jag gjort och var pigg när jag vakna vid 6 i morse.Originally posted by LexieGoförmidda lucina! Sovit gott hoppas jag
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment

Comment