hejhej lucina
det är morgon för mej här 8)
God morron
Collapse
X
-
Originally posted by puurihejhej lucina
det är morgon för mej här 8)
Hej hej pUUri, Förmiddag för mej ju har vatt uppe sen kl.7 jag
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Goförmiddag Vilsen, Hoppas du känner dej piggelinare under dagen!!!Originally posted by VilsenGodmorgon !
Är morgon för mig nu . Och halvdö är jag ..
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
*Skönt man tycker olika iaf*Originally posted by puuriojojoj, det är ju helg!
tidigast 11 för mej!
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Precis gumman!!! Hoppas du repar dej !!! **kramar om**Originally posted by VilsenJa du , det vete katten . Känns inte så just nu iaf.
Men är huvvet dumt får kroppen lida säger dom ju ..
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Go förmiddag Lexie, har mad vatt uppe sen sju så lunch här med om ett tag. **kramar om **Originally posted by LexieGomorron (middag) Vilsen, lucina, pUUri och alla andra goa! Har varit oppe sen 7 jag. Snart dags för lunch här. Ha en mysig söndag på er alla *kram*
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Tack, Lexie!!! Ha det och *kramar om*Originally posted by LexieHelo lucina! Njut av ledigheten och solen... *kramar om*
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment

Comment