God morron

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alice
    Virrpanna
    • May 2004
    • 16521

Joo bra men seg, ska krypa ner i sängen ett tag till bara dottern kommer upp

Comment

• alice
      Virrpanna
      • May 2004
      • 16521

Originally posted by alice
      Joo bra men seg, ska krypa ner i sängen ett tag till bara dottern kommer upp
      Jag la mig halv 2 och sov asdåligt....alice klev runt i sängen flera ggr, så drömde jag en mardröm att kompisens hund blev överkörd härutanför, då vaknade jag och kunde inte somna om..det var dessutom mitt fel , sen drömde jag att en tjej spydde mig i ansiktet...så jävla sjuka drömmar inatt :?

Comment

• lucina
        Kvast Hilda***A Little Bit Of Love ***
        • May 2004
        • 62872

Fyyyyyyyyyy då, säkert du inte har feber Typ såna brukar man ha när man yrar och ännu konstigare!!! Skönt att få lägga sej igen då!!!
        [SIZE=1]
        [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• alice
          Virrpanna
          • May 2004
          • 16521

Originally posted by lucina
          Fyyyyyyyyyy då, säkert du inte har feber Typ såna brukar man ha när man yrar och ännu konstigare!!! Skönt att få lägga sej igen då!!!
          Nejdå ingen feber här.. är väl bara utmattad efter spring i storstan

Comment

• alice
            Virrpanna
            • May 2004
            • 16521

Det värsta var att drömmarna var SÅ verkliga, hunden låg helblodig mitt i gatan och blodet hade stänkt ner gatan flera hundra meter det var en motorcykel som stannade till då trodde jag det var lugnt...sen gasade han på och DÅ sprang hunden ut...likadant med spyan...jag kände smaken i munnen...men jag är en sån som alltid eller ofta drömmer om sånt jag hört på dan...som men hunden fjällis berättade att hennes hund vart uppe på upplandsleden och sprungit där det strax innan kört förbi en långtradare- Och igår luktade det spya på tunnelbanan in till stan ...så därav att jag aldrig ser skräckfilmer phu jobbigt att skriva...med långfinger och allt

Comment

• lucina
              • May 2004
              • 62872

. :sho***akta fingrarna , gumman*** Kan ofta också drömma om sånt som hänt under dagen. Inte jämt men händer ganska ofta. En natt drömde jag om en jäkla tandborste (tyckte det var hela natten) skulle köpt tandborstar men väl i affären var det som bortblåst. Kom på det senare att jag glömt . Hade jag råkat på spyan så hade jag säkert haft lukten fastnitad i nosen resten av dagen***** ck:
              [SIZE=1]
              [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• Lexie

Gomorron alla morronpigga och goa! Ska börja jobba strax men ville bara titta in och önska er en bra dag, hörs sen *kram*

Comment

• Vickan
                  Svammel Prinsessa
                  • May 2004
                  • 20740

God Morgon!!

Här e lilla jag..fick oväntad permis idag,vart iväg å tagit ett ekg,två prover å blitt lite omplåstrad..å jag e hemma..helt sjukt skönt..men känns som om klockan e typ 10 iaf..fniss..vart ute å åkt taxi redan å hemma igen..fniss..

Btw..Fjällis,ser ditt nya Nick..tokbra..men Dixie å tackan e fortfarande på rymmen..kan Dixie ha dragit till Fjällen??Tokiga lilla hund,kanske e som jag sa..hon e kidnappad..Simsan va kanske sugen på vovve?
                  [CENTER]
                  [COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b

Comment

• Simsan
                    .
                    • Dec 2003
                    • 3509

Gomorron!! Hoppas det gick bra för dig idag. Själv har jag varit vaken sen klockan 5. Somnade jättetidigt igår.. redan kl 23
                    Vovve har jag inte haft sen jag var liten Har däremot haft ett antal katter genom åren men nu har jag inga djur alls. Som mest hade jag 8 katter. 3 vuxna och 5 kattungar
                    [CENTER][COLOR="Silver"](

Comment

• Vickan
                      Svammel Prinsessa
                      • May 2004
                      • 20740

Originally posted by Simsalabim
                      Gomorron!! Hoppas det gick bra för dig idag. Själv har jag varit vaken sen klockan 5. Somnade jättetidigt igår.. redan kl 23
                      Vovve har jag inte haft sen jag var liten Har däremot haft ett antal katter genom åren men nu har jag inga djur alls. Som mest hade jag 8 katter. 3 vuxna och 5 kattungar
                      Heeej Gumman!!!

Ql att se dig vaken..

Attans va du vart vaken länge..å du..tidigt du somnade..inte konstigt du va vaken med tuppen..fniss..(gillar inte va vaken me den där jälla tuppen)

Å vilka djur.. samtidigt..huu

Så de e inte du som snott Dixie? Fjällis avatar då?? å guldtackan??

Tro vart de då är...
                      [CENTER]

Comment

• Fjällis

Godmorgon !

Ingen som ser Dixie mer än jag själv

Hon tog guldtackan och stack iväg.

Comment

• lucina
                          • May 2004
                          • 62872

**God morgon goa Fjällis!!!***
                          Ser inte Dixie eller guldtackan i dag heller. Undrar vad som hänt jag
                          Dixie kanske stack till pantbanken
                          [SIZE=1]

Comment

• Fjällis

Jag som trodde TMM hittade henne ..men det var lika mysko för honom.

Comment

• Vickan
                              Svammel Prinsessa
                              • May 2004
                              • 20740

Originally posted by Fjällis
                              *tröstar,hon kommer nog tillrätta ska du se,med tackan å allt*
                              [CENTER]

Comment

• Fjällis

Originally posted by Viktoria
                                Originally posted by Fjällis
                                *tröstar,hon kommer nog tillrätta ska du se,med tackan å allt*
                                Hoppas det ..

Kanske Simsan hittar på henne ..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...