sovit gott Tronic?
God morron
Collapse
X
-
God morgon !!! Lexie, missa dej på msn för en stund sen!!
Förlåt mej, men jag logga bara in mej sen stack jag för det ringde på
dörren. SÅG INTE SÅ FÖRLÅÅÅÅÅÅÅT !!!
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Hihi... precis som igår när vi gick om varann därOriginally posted by lucinaGod morgon !!! Lexie, missa dej på msn för en stund sen!!
Tittar in på msn på lunchen så får vi se om vi stöter på varandra. Ha det jättebäst so long
Comment
-
[ Ja visst, men kan väl bli så där ibland. Men nu skicka jag dej ett PMOriginally posted by LexieHihi... precis som igår när vi gick om varann därOriginally posted by lucinaGod morgon !!! Lexie, missa dej på msn för en stund sen!!
Tittar in på msn på lunchen så får vi se om vi stöter på varandra. Ha det jättebäst so long

som du får nu. Ja vi ser om vi är här på samma gång sen. kramis gumman!!!
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Okej, gumman ha det bra nu i skolan. kramis!!!Originally posted by SandraOriginally posted by lucinaGod morgon raring !!! Sandra är du hemma nu???

nu är jag det, men ska snart till skolan igen
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment

Comment