Originally posted by Sandra
God morron
Collapse
X
-
Då gör du som jaOriginally posted by lucinaStryka är bland det tråkigaste jag vet.....gör jag inte för ofta. Bara när jag är tvungen...
när jag skall ha vissa plagg och man skall gå ut först då tvingar jag mej att stryka dom.:razz:
[B]
K- Quote
Comment
-
Ja så gör jag....fyyyyy attaan vad tråkigt det är...Originally posted by tojjaDå gör du som ja
när jag skall ha vissa plagg och man skall gå ut först då tvingar jag mej att stryka dom.:razz:
;-)
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Nej då, hehehe bara lite törst...dricker isvatten...Originally posted by JærentinaEr du dårlig idag da;-)
Er du dårlig idag da.

[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God Morgon på er alla..
Trots det trista vädret så har jag en helt underbar dag att se fram emot.. :razz:
Nu är det bara 2 timmar var innan pesten är borta.. Sen är det bara att njuta av friheten..
I am always running around like a blue-arsed fly!!
Comment
-
Kul att se dig på bra humör igen....Originally posted by piopioGod Morgon på er alla..
Trots det trista vädret så har jag en helt underbar dag att se fram emot.. :razz:
Nu är det bara 2 timmar var innan pesten är borta.. Sen är det bara att njuta av friheten..
Comment

skåååål med.;-) ;-) ;-)
Comment