God morgon allihopa
God morron
Collapse
X
-
God morgon på dej Agge.
Vad blåser det för vind idag som du redan är uppe????? *snopen jag blev*
Originally posted by AggeGod morgon allihopa[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Önskar dej detsamma och ha en bra dag!!!Originally posted by Jærentina
God Morgon alle sammen,håper dere får ein fin dag.

[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Originally posted by AggeVaknade på fel sida.
Gå och lägg dej igen då!!!
Eller fika på hela dan if du ej orkar hålla dej vaken.
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morgon på dej och ha en bra dag själv.Originally posted by tigermalaGod morgon allihopa! Hoppas att ni har sovit gott! Och att ni får en bra dag idag
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Nähä du. Nu håller tvättmaskin på sen får vi se vad det blir storstädning kanske men det orkar jag nog inte.Originally posted by lucina
Gå och lägg dej igen då!!!
Eller fika på hela dan if du ej orkar hålla dej vaken.
Godmorgon på er alla nyvkna[B][COLOR=#4b0082]
...............- Quote
Comment
-
Godmorron alla ny som vaknatOriginally posted by AggeNähä du. Nu håller tvättmaskin på sen får vi se vad det blir storstädning kanske men det orkar jag nog inte.
Godmorgon på er alla nyvkna- Quote
Comment
-
Jaså, du tvättar du oxå för det gör jag med hehehe. Om du storstädar håller du dej vaken. :tihi:Originally posted by AggeNähä du. Nu håller tvättmaskin på sen får vi se vad det blir storstädning kanske men det orkar jag nog inte.
Godmorgon på er alla nyvkna
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Men hallå........Jaja men jag kan dricka en massa kaffe så jag håller mej vaken. Det blev fem timmar tidigare idag. Hur nu detta ska gå.Originally posted by lucinaJaså, du tvättar du oxå för det gör jag med hehehe. Om du storstädar håller du dej vaken. :tihi:
[B][COLOR=#4b0082]
...............- Quote
Comment
-
Jisses, då behöver du massvis med kaffe....
Lycka till!!!
Originally posted by AggeMen hallå........Jaja men jag kan dricka en massa kaffe så jag håller mej vaken. Det blev fem timmar tidigare idag. Hur nu detta ska gå.[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
Don't worry be happy
Comment