God morgon folks....
Jag har så mycket att göra på mornarna nu när jag är kattvakt.
Först mat tilll mina..släppa ut dem på uteplatsen....rensa lådan..nytt vatten...Tintins piller....sen 2 trappor upp till grannens kissar...mat...låda....deras tandpasta...nytt vatten.....hem och mata min Skatis....nu är jag klar..
Ska ta min aandra kopp nu....och sen frukost.
(hmm...var är kaffekoppen där nere??) Kommer inte in på smileysarna nu...
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g
God morgon. Nu är jag hemma igen från lilla mamma. jag klarade mig utan att bli irriterad/arg/ledsen. Bra gjort av mig tycker jag.
Have a grrrrreat day, folks!!
Vilken tur du har. Jag skulle bara våga lyfta luren och ringa hem. Jag vet som händer får bara höra gnäll så jag ringer inte henne. De sista åren har det bara varit tjat oh gnäll. Detär synd tycker jag. Vi är tre syskon jag har har två bröder men de gnäller hon inte på. Bara på mej.
Vilken tur du har. Jag skulle bara våga lyfta luren och ringa hem. Jag vet som händer får bara höra gnäll så jag ringer inte henne. De sista åren har det bara varit tjat oh gnäll. Detär synd tycker jag. Vi är tre syskon jag har har två bröder men de gnäller hon inte på. Bara på mej.
Min mamma är en gnällare också. Klagar på så mycket. Även på mina bröder (har tre) men de bryr sig inte. Jag är den enda (vad jag vet) som tar åt mig av hennes gnäll och klag. Men hon klagar helst bakom ryggen på oss.... Men jag klarade mig, i princip utan klagande, i hela 5 dagar
Min mamma är en gnällare också. Klagar på så mycket. Även på mina bröder (har tre) men de bryr sig inte. Jag är den enda (vad jag vet) som tar åt mig av hennes gnäll och klag. Men hon klagar helst bakom ryggen på oss.... Men jag klarade mig, i princip utan klagande, i hela 5 dagar
Skönt att det inte blev en massa gnäll Boubou,man vill ju ha roligt när man väl träffas..
Ja det ända hon vill nu är jag ska komma hem till Umeå.Åh herrgu tror hon att jag orkar höra på henne nu. Jag vet vad som händer när jag kommer upp jag kommer att få slita häcken av mej. Hon har aldrig accepterat att jag har råkat ut för en olycka för 12 år sedan. Hon accepterar inte att pappa är sjuk han bara låtsas att vara sjuk. Det är hemskt tycker jag.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment