mjo jag förstår dig
God morron
Collapse
X
-
nee..inte klaga..tycker synd om dig bara..som missar solen,dagen..å så bara..tyckte ju att jag sov för länge idag jag..som klev upp 10..tyckte dagen hade gått för långt..fniss..
Men tänk så bra vi e olika..fniss..å dessutom e nöjda själv med våra dygns rytmer..fniss..[CENTER]
[COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b- Quote
Comment
-
nöjd vet ja inte sover tills ja vaknar stämer att ja missar mycke men sömn e viktigt för mig annars finns de risk ja blir sjuk!! :?Originally posted by Viktorianee..inte klaga..tycker synd om dig bara..som missar solen,dagen..å så bara..tyckte ju att jag sov för länge idag jag..som klev upp 10..tyckte dagen hade gått för långt..fniss..
Men tänk så bra vi e olika..fniss..å dessutom e nöjda själv med våra dygns rytmer..fniss..- Quote
Comment
-
Fniss..man kan ju iof se till å sussa tidigt?? inget för dig att sussa vid 1- 2 tiden istället för efter 5?? då kommer man ju upp lite tidigare iaf..
Förstår att sömnen e tok viktig för dig..jag menade alltså inte antalet timmar du sov utan när du förla de på dygnet*s*
*kram*[CENTER]
[COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b- Quote
Comment
-
såg ju på ny film igår så de blev lite senare än vanligt!!Originally posted by ViktoriaFniss..man kan ju iof se till å sussa tidigt?? inget för dig att sussa vid 1- 2 tiden istället för efter 5?? då kommer man ju upp lite tidigare iaf..
Förstår att sömnen e tok viktig för dig..jag menade alltså inte antalet timmar du sov utan när du förla de på dygnet*s*
*kram*- Quote
Comment
...hur orkar du hålla dig vaken så?? jag som somnar till Frasier..fniss..
Ha en bra dag so long!
Comment