God morron

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mysbollen
    Pratglad
    • Jun 2007
    • 1096

Sv: God morron

God morgon, ni ska ha en underbar söndag
    [CENTER][COLOR=Red][B][COLOR=DarkOrange]Goda v

Comment

• lucina
      Kvast Hilda***A Little Bit Of Love ***
      • May 2004
      • 62872

God förmiddag....................Tack detsamma mysan.
      [SIZE=1]
      [RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]♥♪♫

Comment

• Agge
        Mirakulöst aktiv
        • May 2004
        • 46698

God eftermiddag
        [B][COLOR=#4b0082] ...............

Comment

• Mysbollen
          Pratglad
          • Jun 2007
          • 1096

Go´morron på er. Ni ska ha en bra måndag
          [CENTER][COLOR=Red][B][COLOR=DarkOrange]Goda v

Comment

• Vickan
            Svammel Prinsessa
            • May 2004
            • 20740

God förmiddag på er allihopa!
            [CENTER]
            [COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b

Comment

• tigermalaa
              Tr
              • Apr 2007
              • 3364

God morgon , har varit hos läkaren och tagit prover, TSH + T4, usch inget roligt att börja måndagen så, men förhoppningsvis kanske den slutar bättre.

Hoppas att ni får en bra måndag.

Comment

• kattmamman
                Inneboende hos tv
                • May 2004
                • 6328

God morgon....
                Usch inget kul Tigern....nu kan ju dagen bara bli bättre...eller hur??
                Ha en nice måndag......jag har fått paket...
                [COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g

Comment

• Agge
                  Mirakulöst aktiv
                  • May 2004
                  • 46698

God morgon alla
                  [B][COLOR=#4b0082] ...............

Comment

• Millan
                    • Nov 2003
                    • 19847

Gomorn alla...

Sitter o läser om Papa Dee

får inte in i min skalle hur frun kan försvara honom med olika versioner hela tiden...varför gör kvinnor sig till offer?

Dagens fundering :/

Comment

• kattmamman
                      Inneboende hos tv
                      • May 2004
                      • 6328

Originally posted by Millan
                      Gomorn alla...

Sitter o läser om Papa Dee

får inte in i min skalle hur frun kan försvara honom med olika versioner hela tiden...varför gör kvinnor sig till offer?

Dagens fundering :/

Ja det är jättekonstigt...kan nog inte vi fatta som inte råkat ut för en misshandlare??
                      Dem har tydligen noll självkänsla de tjejerna...

Jag har pratat med en som blivit misshandlad förut...
                      Jag sa att det skulle jag aldrig tillåta.....jag skulle gå långt före första smällen.
                      Hon känner mig väl...och hon höll med..
                      [COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g

Comment

• Millan
                        • Nov 2003
                        • 19847

Originally posted by kattmamman
                        Ja det är jättekonstigt...kan nog inte vi fatta som inte råkat ut för en misshandlare??
                        Dem har tydligen noll självkänsla de tjejerna...

Jag har pratat med en som blivit misshandlad förut...
                        Jag sa att det skulle jag aldrig tillåta.....jag skulle gå långt före första smällen.
                        Hon känner mig väl...och hon höll med..
                        Samma här...jag skulle nog märka långt tidigare om såna tendenser fanns...varningsvibbar.

Försvarade en tjej en gång mot en misshandlare...men märkte att hon blunda för sanningen o tog emot smällarna en efter en...dessutom hade hon barn med honom...hon kryper än i dag.

Kändes som att hon ville vara ett offer o inget kunde göra nåt åt de...fattar inte sånt. Varför vill man som mamma låta sina barn växa upp i sånt?
                        Ofattbart!

Comment

• Pålle
                          Trogen
                          • Jan 2006
                          • 4253

Samma här...jag skulle nog märka långt tidigare om såna tendenser fanns...varningsvibbar.

Försvarade en tjej en gång mot en misshandlare...men märkte att hon blunda för sanningen o tog emot smällarna en efter en...dessutom hade hon barn med honom...hon kryper än i dag.

Kändes som att hon ville vara ett offer o inget kunde göra nåt åt de...fattar inte sånt. Varför vill man som mamma låta sina barn växa upp i sånt?
                          Ofattbart!
                          Dem som misshandlar är mycket skickliga psykopater och arbetar efter ett välplanerat schema, har genom tidigare jobb varit i kontakt med både förrövare och offer. Ingenting är enkelt när det gäller dom här sakerna och ingen vill vara offer, det kan jag garantera.
                          [B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b

Comment

• Vickan
                            Svammel Prinsessa
                            • May 2004
                            • 20740

Ofattbart!
                            Det är inte sant att mamman vill vara ett offer,det vill nog ytterst ytterst få..Men har man sett fan själv i ögonen och dessutom drabbats av hans vrede vet man att det kan bli satan så mycket värre än det helvete man är i..

Och varningssignaler.. Jo tjena..Hur lätt tror ni det är att verkligen fatta de sk varningsvibbarna??Den människa du älskar mest av allt,den människa du litar på,den människan som älskar dig så att han friar hur i sjutton ska man ens i sin vildaste fantasi ens kunna ana att han sakta förvandlas till Mr Satan?? För det är ju oftast som så att det inte sker över en natt..Utan det tar år..

Så jävla lätt att tro hur man skulle göra å inte göra.. Men när man står där så kan jag lova att det inte alls är lika lätt som man trott..

Men alla har ett val,men utan ordentligt med mod,utan skyddsnät är det omöjligt att ta sig ur trots barn inblandade.. Ingen måste stå ut med sånt,alla har sin egen valmöjlighet..Men som sagt..Innan du fått så mycket mod och styrka kanske du inte ens lever..Det är den bistra sanningen..Som iof inte alls hör hemma i en trevlig å fin God morgon tråd..

Sorry..men va bara tvungen att få säga min åsikt när ni pratade om ett ämne jag kan utan och innan till..
                            [CENTER]

Comment

• Millan
                              • Nov 2003
                              • 19847

Originally posted by Vickan
                              Det är inte sant att mamman vill vara ett offer,det vill nog ytterst ytterst få..Men har man sett fan själv i ögonen och dessutom drabbats av hans vrede vet man att det kan bli satan så mycket värre än det helvete man är i..

Och varningssignaler.. Jo tjena..Hur lätt tror ni det är att verkligen fatta de sk varningsvibbarna??Den människa du älskar mest av allt,den människa du litar på,den människan som älskar dig så att han friar hur i sjutton ska man ens i sin vildaste fantasi ens kunna ana att han sakta förvandlas till Mr Satan?? För det är ju oftast som så att det inte sker över en natt..Utan det tar år..

Så jävla lätt att tro hur man skulle göra å inte göra.. Men när man står där så kan jag lova att det inte alls är lika lätt som man trott..

Men alla har ett val,men utan ordentligt med mod,utan skyddsnät är det omöjligt att ta sig ur trots barn inblandade.. Ingen måste stå ut med sånt,alla har sin egen valmöjlighet..Men som sagt..Innan du fått så mycket mod och styrka kanske du inte ens lever..Det är den bistra sanningen..Som iof inte alls hör hemma i en trevlig å fin God morgon tråd..

Sorry..men va bara tvungen att få säga min åsikt när ni pratade om ett ämne jag kan utan och innan till..

Jag bryr mig inte i vilken tråd det är...vill jag nåt så skriver jag de o i mitt första inlägg i morse så var just en länk jag läste i min skalle...så enkelt var de...alltså MIN dagens fundering.

Sen finns det dom som kan det här o levt med det, men för den sakens skull kan då jag få ventilera vad jag tycker o tänker...eller?

Comment

• Vickan
                                Svammel Prinsessa
                                • May 2004
                                • 20740

Jag bryr mig inte i vilken tråd det är...vill jag nåt så skriver jag de o i mitt första inlägg i morse så var just en länk jag läste i min skalle...så enkelt var de...alltså MIN dagens fundering.

Sen finns det dom som kan det här o levt med det, men för den sakens skull kan då jag få ventilera vad jag tycker o tänker...eller?
                                Hm..Varför så ilsken? Jag har inte sagt något om att du skrivit i "fel" tråd..Jag bad om ursäkt snälla du för att JAG kom med ett så trist inlägg i tråden,Jag skiter väl i vart ni postar era inlägg..jag bara kände att mitt inlägg inte va en del av ett samtal som ni hade,utan bara ett trist inlägg i ämnet,i en tråd den inte alls passade i,mitt inlägg alltså....

Vet inte varför du tar det som kritik till dig, mitt inlägg,som att jag kritiserat dig,jag kom med en kommentar om hur det är för många hur verkligeheten är, långt från vad man tror man skulle göra å inte göra..Det är inte ett påhopp på dig Millan,finns inget rätt å fel i denna fråga..å Å hade det funnits det hade iaf inte jag varit rätt person att säga vad som e rätt lr fel..

Så spänn av,det va ett inlägg i samtalet från en annan sida,inte kritik på något sätt alls till dig.
                                [CENTER]

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...