Jag missade nog inte ett enda sköna söndag tror jag
God morron
Collapse
X
-
Originally posted by LexieVisst är det mysigt att börja söndagsmorronen med 4:ans morronprogram så här på hösten.
Saknar "Sköna söndag" som sändes för ett antal år sedan som var var jättebra. Någon som minns?
Jag minns och det var mysigt!!!
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morron alla raringar........hoppas ni haft en god sömn och vaknar piggelinare. *kramisar*
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morron på dej Lexie!!!Originally posted by LexieGomorron lucina och alla andra goa! Här en är piggelinare på måndagsmorronen och här viner det minsann runt knutarna
Skönt du är en piggelinare du också!!! Här viner det runt husknutarna också må du tro.
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Då har de blåst ner hit... Hoppas du får en fin dag och ni kan njuta lite av den fina höstvädret Dixie och du *morronkramen*Originally posted by FjälltjejenGomorron ! Jodå har sovit gott .
Hoppas du hjort det oxå.
Igår hade vi stormvindar , men idag verkar det vara skönt ute.

Comment
-
Det ska vi göra.Originally posted by LexieDå har de blåst ner hit... Hoppas du får en fin dag och ni kan njuta lite av den fina höstvädret Dixie och du *morronkramen*Originally posted by FjälltjejenGomorron ! Jodå har sovit gott .
Hoppas du hjort det oxå.
Igår hade vi stormvindar , men idag verkar det vara skönt ute.

Bara jag vaknar till liv ska jag beställa biljetter.
Comment
Comment