Gomorron Alice och alla ni andra! Hoppas du kan sova ut idag Alice och att du får en bra dag *kramar om*
God morron
Collapse
X
-
God morron alice oah Lexie
Här kommer en piggelinare.
Men alice var en pigger en idag. Har vatt vaken sen 6 men kom hit nu.
Datan krånglar med mej här. Hoppas dagen eran blir bra !!!
kramar och pussgurker på er!!!
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morron Lexie!!! Hoppas din dager också blir bra.
Vet fasen inte vad det är med datorn idag....
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-

Glömde säga god morron allehopa

Hoppas dagen eran blir bra och att ni är på strålande humör.
srorkramen på er!!!!
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Var ut och tog dagens första bloss, Vad kallt det var
var på nollan
och vet vad vi har att vänta.....blir kallare vart efter...brrrr !!
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morron på er alla raringar!!! Dags att vakna så upp och hoppa!!!
Sitter här med min kopp kaffe och vaknar till jag!!! Det blev soligt här med igår!!!
kramisar på er!!!
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Lexie!!!
Då får vi verkligen hoppas på finare väder i helgen om du ska vara i trädgården!!! Marvin springer ut o in här och har med sej kvistar.
Biter av buskarna och släpar in och leker med det. Så nu springer jag här och plockar pinnar. Stängde med altandörren för nu är det slut med det roliga!!!
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Hihi... det där känns igen, nu blänger han väl lite på dejOriginally posted by lucina5211
Lexie!!!
Då får vi verkligen hoppas på finare väder i helgen om du ska vara i trädgården!!! Marvin springer ut o in här och har med sej kvistar.
Biter av buskarna och släpar in och leker med det. Så nu springer jag här och plockar pinnar. Stängde med altandörren för nu är det slut med det roliga!!!
Han tycker väl det är lajban att få vara ute nu på ett annat sätt
Comment
Ha en fin dag *storkramen*
God morron på dej Lexie! Var ute och tog dagens första os och här smådugga det.
Comment