morning
God morron
Collapse
X
-
Du har ju jobbat förstår jag hihi.Originally posted by aliceUsch vad du är morgonpiggOriginally posted by lucinaGOD MORGON ALLA!!!
Nu ska jag strax

Själv säger jag godnatt
God natt på dej vännen och sussa skönt nu!!!
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Ha en super bra dag vännen......Originally posted by MillouGodmorgon alla glada...en ny dag o nya krafter...gör dagen till nåt bra..
det ska jag göra....jobba
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Detsamma vännenOriginally posted by LexieGomorron, strax dags att börja jobba, ha en bra dag alla!

[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Här har det regnat hela natten men nu kommer solen fram, en härlig morron med fågelkvitter. Har varit ute och plockat in några tulpanerOriginally posted by lucinaDetsamma vännenOriginally posted by LexieGomorron, strax dags att börja jobba, ha en bra dag alla!

Ha en bra dag lucina!
Comment
-
Här ser det inte ut som det regnat i natt men vi har iaf sol och fågelkvitter.Originally posted by LexieHär har det regnat hela natten men nu kommer solen fram, en härlig morron med fågelkvitter. Har varit ute och plockat in några tulpanerOriginally posted by lucinaDetsamma vännenOriginally posted by LexieGomorron, strax dags att börja jobba, ha en bra dag alla!

Ha en bra dag lucina!

härligt att bara kunna gå ut och plocka tullisar.
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment

...............
Comment