Originally posted by Fjällis
God morron
Collapse
X
-
Har regnat från och till hela helgen...igår kväll spöregna det hela jäkla kvällen och natten. Men nu lyser en lite solstråle in genom mina nytvättade fönster. Glad jag blir!!!8)
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
-
Igår hade vi sol, och nu oxå. Ska torka några fönster sen..Originally posted by lucinaHar regnat från och till hela helgen...igår kväll spöregna det hela jäkla kvällen och natten. Men nu lyser en lite solstråle in genom mina nytvättade fönster. Glad jag blir!!!8)
Comment
-
Här har solen lyst med sin frånvaro iaf.....men nu så kanske det blir en fin dag trots allt....Originally posted by FjällisIgår hade vi sol, och nu oxå. Ska torka några fönster sen..
:smile:
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Originally posted by MillouGodmorgon allihop!
Solen o jag är uppe så här tidigt...hoppas ni får en fin dag i solen...passa på o njut, skulle bli sämre väder till helgen..själv måste jag jobba:smile:
Kraaaamizar
God morgon på dej Millou
Här är det en kanon fin morgon men väldigt kallt just nu 4 grader visar det bara.
Jag skall strax också sticka i väg till jobbet:smile:
[B]
K- Quote
Comment
-
Comment

Önskar alla en bra dag 

...............

Comment