Originally posted by kattmamman
God morron
Collapse
X
-
God morron raring!!! Härligt väder vännen....får vi hoppas de inte gör.Originally posted by LexieGomorron godingar! Solsken och fågelkvitter här med. Tyvärr har det de sista dagarna kommit en massa kajor och slagit sig ner och de kvittrar inte om dagarna minsann, de bara skriker och skränar. Hoppas de inte tänker slå sig ner här för gott :sad: Ha en bra dag alla!

[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Comment
-
Försök igen om en stund...den är kanske nere ibland. Den funkar för mig nu..Originally posted by FjällisJag fick upp " sidan kan inte visas"
God morgon alla nytillkomna.
(Jaghar väldiga problem med mitt mellanslag, ifall detkommer så här).*Förklaring bara*[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
Det kanske är någon som matar dom...???Originally posted by LexieGomorron! Näää.. hundratalet är det som flyger runt i träden och skriker.... får hoppas att de inte tycker det finns något bra matställe i närheten och drar vidare
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
Håller både tummar och tår vännen....Originally posted by LexieGomorron! Näää.. hundratalet är det som flyger runt i träden och skriker.... får hoppas att de inte tycker det finns något bra matställe i närheten och drar vidare
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Och alla tassar här...Originally posted by lucinaHåller både tummar och tår vännen....
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
Gomorron vännen! Ja, då vet du hur det låter ;-) Vet inte riktigt vad man ska göra... Ha en bra dag Fjällis och njut av solen om den skiner på dejOriginally posted by FjällisGodmorgon! Kajor är för jäkliga. Dom invaderar Gävle 1gång/året. Hoppas dom drar vidare. ;-)
Kattmamman, den funkar inte för mig, men jag ska prova fler gånger.
Comment
-
Jag tar Marvins tassar också och håller hehe.Originally posted by kattmammanOch alla tassar här...
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Godmorgon vännen!Originally posted by LexieGomorron vännen! Ja, då vet du hur det låter ;-) Vet inte riktigt vad man ska göra... Ha en bra dag Fjällis och njut av solen om den skiner på dej
Jo kajor hörs, om man säger så.
Ha en bra dag du med. Solen skiner här, och det är varmt. Väntar främmande och då ska vi sitta ute.
Comment

Comment