God morron
Collapse
X
-
hehehe så där brukar jag tänka men ingen kommer. När man sen inte är beredd , ja då dyker de upp.Originally posted by FjällisJag hade inte ro att somna om. Ska snart ta en dusch, så jag har gjort det ifall dom skulle komma och kolla på balkongen. Vilket jag inte tror..
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Comment
-
Kajor som är så jobbiga. Tur att dom inte är här i stan just nu. Iaf inte sån stor flock som det brukar vara. ;-)Originally posted by LexieGomorron Fjällis, detsamma till dej
Har fikat ute denna sköna morgon men haft sällskap av ett gäng skränande kajor, de verkar trivas här 
Comment
-
Samma här!!!Originally posted by IcelanderFiskmåsar är ett större problem här än kajor
förresten.. Godmorgon!
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morgon.
Tassar förbi och hälsar på alla....

om inte bilden funkar....[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
God morronOriginally posted by kattmammanGod morgon.
Tassar förbi och hälsar på alla....

om inte bilden funkar....
Det gjorde den.:smile:
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morgon på dej!!!;-)Originally posted by tigermalaGod Morgon, hoppas att alla har haft en bra helg ? Och att ni får en bra dag
Helgen var bra och dagen blir nog det också.
Hoppas detsamma till dej.
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment

Hoppas du får en fin dag.. 

Don't worry be happy
Comment