Godmorgon!
God morron
Collapse
X
-
Go´midda go´midda..
Tåkken däringa underbar dag idag då solen bara lyser med sin frånvaro, och man skulle kunna tycka att Gud kunde pinka på en annan toalett.. Förresten så har jag haft huvudvärk precis hela dagen och har det än.. Aldrig får man va riktigt pigg o gla..
I am always running around like a blue-arsed fly!!
Comment
-
Ja du Piopio du skulle behöva semester ett tag och vila upp dej.Originally posted by piopioGo´midda go´midda..
Tåkken däringa underbar dag idag då solen bara lyser med sin frånvaro, och man skulle kunna tycka att Gud kunde pinka på en annan toalett.. Förresten så har jag haft huvudvärk precis hela dagen och har det än.. Aldrig får man va riktigt pigg o gla..
[B][COLOR=#4b0082]
...............- Quote
Comment
-
Hur menar du då? Jag har ju semester ju.. Fast å andra sidan har jag junte riktigt det heller.. ;-)Originally posted by AggeJa du Piopio du skulle behöva semester ett tag och vila upp dej.
Comment
-
Jag menar från ungar och allt. Bara att få rå om sig själv. Jag och gubben brukar åka iväg en vecka då och då. Bara för att koppla av. Här hemma kan man aldrig göra det.Originally posted by piopioHur menar du då? Jag har ju semester ju.. ;-)[B][COLOR=#4b0082]
...............- Quote
Comment
-
En sån vecka har jag nyss haft Dotars kusin åkte i söndags Och kidsen kom hem igår.. Däremellan har jag varit ensammen och försökt njuta av bara den..Originally posted by AggeJag menar från ungar och allt. Bara att få rå om sig själv. Jag och gubben brukar åka iväg en vecka då och då. Bara för att koppla av. Här hemma kan man aldrig göra det.
Men den varianten gubben din o du tar låter inte helt fel.. Skulle vara gött med en tur bort då o då.. ;-)
Comment
-
3-4 gånger per år gör vi det. Antingen bilen eller flyget. Nu i juni bilade vi till Italienn och nu i ocktober blir det en vecka någonstans med flyg. Feb 3 veckor i thailand. Han har två barn jag har fyra men det är bara två av dom som fortfarande behöver sin mor. Så man blir ganska trött ibland.Originally posted by piopioEn sån vecka har jag nyss haft Dotars kusin åkte i söndags Och kidsen kom hem igår.. Däremellan har jag varit ensammen och försökt njuta av bara den..
Men den varianten gubben din o du tar låter inte helt fel.. Skulle vara gött med en tur bort då o då.. ;-)[B][COLOR=#4b0082]
...............- Quote
Comment
-
Blir ju lite jobbigt i längden med alla kids.. Problemet är väl att jag har mina kids "alltid", samt att jag har ansvar för min syster och kusin "alltid".. Så därför blir det mkt jobb och nästan aldrig semester.. Jag har ju egentligen semester nu hela sommaren, men jag har ju jobbat hemifrån så det är en jobbsemester jag har.. Är oftast så att jag jobbar efter jobbet..Originally posted by Agge3-4 gånger per år gör vi det. Antingen bilen eller flyget. Nu i juni bilade vi till Italienn och nu i ocktober blir det en vecka någonstans med flyg. Feb 3 veckor i thailand. Han har två barn jag har fyra men det är bara två av dom som fortfarande behöver sin mor. Så man blir ganska trött ibland.
Comment
feber o eländes skit....inte kul kan jag säga
K
Comment