God morgon allihopa
God morron
Collapse
X
-
God morgon allihopa, fast det var ju ett tag sen men kom in nu iaf. Har sovit som en stock i natt så nu känner jag mej utvilad igen. Har varit så trött sen jag kom hem men nu är jag piggelinare igen.
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Morn Lucina...ja det är en omställning när man varit borta sådär....ha en bra dag vännenOriginally posted by lucinaGod morgon allihopa, fast det var ju ett tag sen men kom in nu iaf. Har sovit som en stock i natt så nu känner jag mej utvilad igen. Har varit så trött sen jag kom hem men nu är jag piggelinare igen.
Comment
-
God morgon Millou. Jo jag tror det får iaf skylla på det.Originally posted by MillouMorn Lucina...ja det är en omställning när man varit borta sådär....ha en bra dag vännen

Ha en bra dag du med gumman...
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
God morgon allihopa.....Hoppas du piggnar till Millou och så skönt att det är fredag gumman. Ha en bra dag Millou....
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
...............
K
Comment